PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Genesys je lídrem v oblasti infrastruktury kontaktních center

Společnost Genesys oznámila, že byla letos pošesté v řadě jmenována celosvětovým lídrem ve zprávě Magic Quadrant společnosti Gartner. Zpráva Magic Quadrant v rámci hodnocení infrastruktury kontaktních center posuzovala prodejce kontaktních center na základě komplexnosti vize a schopnosti jejího naplňování. V rámci nezávislé analýzy společnosti Gartner jsou prodejci zařazeni do jednoho ze čtyř kvadrantů: vizionáři; hráči ve specifickém segmentu vyplňujícím mezeru na trhu; vyzyvatelé a lídři.

Společnost Genesys oznámila, že byla letos pošesté v řadě jmenována celosvětovým lídrem ve zprávě Magic Quadrant společnosti Gartner. Zpráva Magic Quadrant v rámci hodnocení infrastruktury kontaktních center posuzovala prodejce kontaktních center na základě komplexnosti vize a schopnosti jejího naplňování. V rámci nezávislé analýzy společnosti Gartner jsou prodejci zařazeni do jednoho ze čtyř kvadrantů: vizionáři; hráči ve specifickém segmentu vyplňujícím mezeru na trhu; vyzyvatelé a lídři.

„V loňském roce jsme v Genesys pracovali na realizaci naší vize vytvoření co nejkomplexnějšího technického řešení vhodného pro cloudová call centra, i pro hardware v kontaktních centrech přímo u klientů. Šlo nám o to, nabídnout našim partnerům takové řešení péče o zákazníky, které bude vhodné pro firmy všech velikostí a úrovní a bude zároveň dostatečně jednoduché,“ řekl Paul Segre, prezident a generální ředitel společnosti Genesys. „Jsme hrdí, že jsme získali ocenění ,lídr‘ v Gartner Magic Quadrantu pro oblast infrastruktury kontaktních center již pošesté v řadě.“

Společnost Genesys oceněna za nejkomplexnější vizi
V aktuálním ročním hodnocení infrastruktury kontaktních center v rámci reportu Magic Quadrant společnosti Gartner byla společnost Genesys již čtvrtý rok po sobě oceněna jako nejlepší v celistvosti vize.

Zpráva říká, že „k tomu, aby byla kontaktní centra efektivní, vyžadují širokou škálu funkcí, architektury, řešení a služeb… Stále častěji proto manažeři kontaktních center upřednostňují nákup vetší části či veškeré infrastruktury kontaktního centra od jednoho prodejce v rámci souhrnné dodávky. Důvodem je snaha o snazší a trvalou integraci, komplexní reporting a jednodušší správu systému. Proto jsou tak oblíbená řešení předních dodavatelů infrastruktury kontaktních center, která nabízejí kompletní portfolia řešení zahrnující v sobě jak jejich vlastní produkty, tak propojení s produkty jejich partnerů a strategických dodavatelů.“

Nástroj Genesys Customer Experience Platform zajišťuje, že se péče a podpora, kterou organizace nabízejí, vyrovnají očekáváním jejich zákazníků, a umožňuje, aby komunikace se zákazníky byla přiměřená. Bude-li účinně nastaveno pracovní vytížení odpovídajícího počtu zaměstnanců u každé komunikace se zákazníkem, budou moci malé i velké organizace poskytovat trvalou kvalitu služeb bez ohledu na kontaktní místo, kanál či typ komunikace, a to i napříč odděleními: obchodním, marketingovým či oddělením péče o zákazníky. Řešení Customer Experience Platform je k dispozici ve variantách: Premium Edition pro malá a střední kontaktní centra, Business Edition pro střední kontaktní centra a Enterprise Edition pro velká kontaktní centra.







Připravil: rjancar
PC-politika.cz


08.09.2014 05:58 456 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
93 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
43 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
95 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
184 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
166 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
238 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
177 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 20 dny
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 20 dny
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 21 dnem
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)