Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Genesys je lídrem v oblasti infrastruktury kontaktních center

Společnost Genesys oznámila, že byla letos pošesté v řadě jmenována celosvětovým lídrem ve zprávě Magic Quadrant společnosti Gartner. Zpráva Magic Quadrant v rámci hodnocení infrastruktury kontaktních center posuzovala prodejce kontaktních center na základě komplexnosti vize a schopnosti jejího naplňování. V rámci nezávislé analýzy společnosti Gartner jsou prodejci zařazeni do jednoho ze čtyř kvadrantů: vizionáři; hráči ve specifickém segmentu vyplňujícím mezeru na trhu; vyzyvatelé a lídři.

Společnost Genesys oznámila, že byla letos pošesté v řadě jmenována celosvětovým lídrem ve zprávě Magic Quadrant společnosti Gartner. Zpráva Magic Quadrant v rámci hodnocení infrastruktury kontaktních center posuzovala prodejce kontaktních center na základě komplexnosti vize a schopnosti jejího naplňování. V rámci nezávislé analýzy společnosti Gartner jsou prodejci zařazeni do jednoho ze čtyř kvadrantů: vizionáři; hráči ve specifickém segmentu vyplňujícím mezeru na trhu; vyzyvatelé a lídři.

„V loňském roce jsme v Genesys pracovali na realizaci naší vize vytvoření co nejkomplexnějšího technického řešení vhodného pro cloudová call centra, i pro hardware v kontaktních centrech přímo u klientů. Šlo nám o to, nabídnout našim partnerům takové řešení péče o zákazníky, které bude vhodné pro firmy všech velikostí a úrovní a bude zároveň dostatečně jednoduché,“ řekl Paul Segre, prezident a generální ředitel společnosti Genesys. „Jsme hrdí, že jsme získali ocenění ,lídr‘ v Gartner Magic Quadrantu pro oblast infrastruktury kontaktních center již pošesté v řadě.“

Společnost Genesys oceněna za nejkomplexnější vizi
V aktuálním ročním hodnocení infrastruktury kontaktních center v rámci reportu Magic Quadrant společnosti Gartner byla společnost Genesys již čtvrtý rok po sobě oceněna jako nejlepší v celistvosti vize.

Zpráva říká, že „k tomu, aby byla kontaktní centra efektivní, vyžadují širokou škálu funkcí, architektury, řešení a služeb… Stále častěji proto manažeři kontaktních center upřednostňují nákup vetší části či veškeré infrastruktury kontaktního centra od jednoho prodejce v rámci souhrnné dodávky. Důvodem je snaha o snazší a trvalou integraci, komplexní reporting a jednodušší správu systému. Proto jsou tak oblíbená řešení předních dodavatelů infrastruktury kontaktních center, která nabízejí kompletní portfolia řešení zahrnující v sobě jak jejich vlastní produkty, tak propojení s produkty jejich partnerů a strategických dodavatelů.“

Nástroj Genesys Customer Experience Platform zajišťuje, že se péče a podpora, kterou organizace nabízejí, vyrovnají očekáváním jejich zákazníků, a umožňuje, aby komunikace se zákazníky byla přiměřená. Bude-li účinně nastaveno pracovní vytížení odpovídajícího počtu zaměstnanců u každé komunikace se zákazníkem, budou moci malé i velké organizace poskytovat trvalou kvalitu služeb bez ohledu na kontaktní místo, kanál či typ komunikace, a to i napříč odděleními: obchodním, marketingovým či oddělením péče o zákazníky. Řešení Customer Experience Platform je k dispozici ve variantách: Premium Edition pro malá a střední kontaktní centra, Business Edition pro střední kontaktní centra a Enterprise Edition pro velká kontaktní centra.







Připravil: rjancar
PC-politika.cz

!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');
Kvido 08.09.2014 04:58 476 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
instalace phpMyadmin for Windows 10
v PHP-Fusion 9
27 1 RobiNN
21-02-2019 11:05
Vstup z jiného PC
v Obecná diskuse
74 2 Kvido
20-02-2019 09:51
Video addon questions
v Infuze, panely, vzhledy
1412 8 zizub
18-02-2019 09:24
Fórum - reputacia
v PHP-Fusion 9
129 1 Balin50
17-02-2019 17:26
Stránka bola aktualizovaná na 9.03.00
v Obecná diskuse
132 0 RobiNN
16-02-2019 13:24
FAQ
v PHP-Fusion 9
470 4 Balin50
12-02-2019 09:55
Vlastný panel - editacia
v Administrace obsahu
228 0 Balin50
12-02-2019 09:52
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.