Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Metro oživí reklamní nosiče ve vozech o zajímavostmi z pražské dopravy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) připravil od dnešního dne pro cestující kampaň s podtitulem „Víte, že…“. Kampaň má za cíl oživit reklamní nosiče ve vozech metra, které nejsou aktuálně osazeny komerční reklamou. Cestující pražské MHD se tak mohou během jízdy mimoděk dozvědět zajímavé údaje o veřejné dopravě v metropoli.

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) připravil od dnešního dne pro cestující kampaň s podtitulem „Víte, že…“. Kampaň má za cíl oživit reklamní nosiče ve vozech metra, které nejsou aktuálně osazeny komerční reklamou. Cestující pražské MHD se tak mohou během jízdy mimoděk dozvědět zajímavé údaje o veřejné dopravě v metropoli.

Základním motivem kampaně je prezentace zajímavých dat a faktů o dopravních prostředcích pražské MHD, provozovaných linkách nebo dalších činnostech DPP. V první fázi kampaně bude využito celkem 20 různých motivů grafických vizuálů, které budou rovnoměrně rozděleny mezi všechny tři linky pražského metra.

„Věříme, že cestujícím prostřednictvím této kampaně zpříjemníme jejich jízdu a seznámí se tak se zajímavými čísly, na kterých stojí provoz našich linek a vozidel. I nosiče neobsazené komerční reklamou budou mít svůj obsah,“ uvedla Jana Šmejcká, vedoucí odboru Marketing a komunikace.

Cestující budou moci zjistit nejen provozní údaje – tedy kolik DPP provozuje vozidel nebo kolik ročně prodá jízdenek, ale také zajímavosti o provozovaných linkách. Málokdo z laické veřejnosti například tuší, kolik kilometrů ujede nejdelší autobusová linka nebo jakou maximální rychlost může vyvinout souprava metra. Kampaň také zahrnuje fakta o činnosti DPP v oblasti společenské odpovědnosti. Lidé se například dozví, kolik odpadu společnost ročně ekologicky zlikviduje nebo jako výši prostředků DPP vynaloží na likvidaci škod po vandalech. Do budoucna DPP plánuje počet motivů kampaně dále rozšiřovat. Reklamní plochy ve vozech metra tak budou užitečně využity v maximální možné míře.

Připravil: rjancar
PC-politika.cz

!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');

{lang: 'cs'}




Kvido 06.10.2014 04:49 785 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
instalace phpMyadmin for Windows 10
v PHP-Fusion 9
21 1 RobiNN
21-02-2019 11:05
Vstup z jiného PC
v Obecná diskuse
62 2 Kvido
20-02-2019 09:51
Video addon questions
v Infuze, panely, vzhledy
1385 8 zizub
18-02-2019 09:24
Fórum - reputacia
v PHP-Fusion 9
121 1 Balin50
17-02-2019 17:26
Stránka bola aktualizovaná na 9.03.00
v Obecná diskuse
129 0 RobiNN
16-02-2019 13:24
FAQ
v PHP-Fusion 9
463 4 Balin50
12-02-2019 09:55
Vlastný panel - editacia
v Administrace obsahu
223 0 Balin50
12-02-2019 09:52
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.