Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Obrat v iBILLBOARD RTB byl v říjnu třikrát vyšší oproti rekordnímu lednu 2014

Společnost Internet Billboard dosáhla v říjnu 2014 se svým produktem iBILLBOARD RTB v čisté otevřené aukci (bez private deals) trojnásobného obratu oproti letošnímu lednu. Rekordní měsíc v historii produktu iBILLBOARD RTB odpovídá i stále rostoucímu vývoji zájmu o RTB (Real Time Bidding) technologie v Česku i ve světě.

Společnost Internet Billboard dosáhla v říjnu 2014 se svým produktem iBILLBOARD RTB v čisté otevřené aukci (bez private deals) trojnásobného obratu oproti letošnímu lednu. Rekordní měsíc v historii produktu iBILLBOARD RTB odpovídá i stále rostoucímu vývoji zájmu o RTB (Real Time Bidding) technologie v Česku i ve světě.

Uvedený výsledek realizoval iBILLBOARD RTB jen na bázi čisté aukce, která v daný okamžik vybírá vítěze dle finanční efektivnosti a tento vítěz zaplatí cenu poraženého nejbližšího konkurenta. V obratu tedy nejsou zahrnuty privátní prodeje (private deals), které nemají s aukcí v reálném čase moc společného, protože mají většinou nastavenou pevnou cenu a k tomu garanci zobrazení, která se musí naplnit v určitém čase. Právě tato garance zobrazení za pevnou cenu může způsobit, že SSP systém v reálném čase nevybere tu finančně nejvýhodnější nabídku, ale tu, kterou musí do určité doby stihnout zobrazit.

Zajímavým faktem je, že prostřednictvím DSP (Demand Side Platform - platforma pro mediální plánování a nákup reklamního prostoru) bylo realizováno 89 % obratu na 75 % prodaných impresí. Celých 95 % obratu bylo pak realizováno v modelu CPT (cost per thousand) a pouhých 5 % v modelu CPC (cost per click).

“Obecně se model CPC příliš nevyužívá, protože vzhledem k tomu, že majitelům prostoru vyplácíme peníze za CPT, musíme mít stanovenu nějakou rozumnou míru testovacích impresí, které poskytnou představu o tom, jaký výkon má daná kampaň na kliky nad danou reklamní pozicí. Právě kvůli tomuto limitu se však může stát, že prostor k testování je zbytečně malý a CPC kampaň se dostatečně nerozběhne. Právě z tohoto důvodu model CPC klientům nedoporučujeme” vysvětluje Tomáš Horák, obchodní ředitel Internet Billboard.

O mnoho lepších výsledků než s placením za proklik (CPC) se dosahuje u kampaní s modelem placení za tisíc zobrazení (CPT) spolu s optimalizací na dosažení požadovaného výkonu (například počtu kliků, leadů či akcí).

Běhěm letošního října vzrostlo také eCPM (efektivní cena za tisíc zobrazení inzerátu) inzerentů, a to o 20 % ve srovnání s lednem 2014.

Připravil:
PC-politika.cz

!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');

{lang: 'cs'}




Kvido 09.11.2014 20:38 490 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Stránka bola aktualizovaná na 9.03.00
v Obecná diskuse
18 0 RobiNN
16-02-2019 13:24
FAQ
v PHP-Fusion 9
369 4 Balin50
12-02-2019 09:55
Vlastný panel - editacia
v Administrace obsahu
136 0 Balin50
12-02-2019 09:52
Zoznam členov
v PHP-Fusion 9
364 3 RobiNN
11-02-2019 23:05
Fórum - nové vlákno
v Administrace obsahu
170 1 RobiNN
11-02-2019 23:00
Panely
v PHP-Fusion 9
294 6 RobiNN
10-02-2019 20:27
Tvorba obsahu - Vlastní stránka
v PHP-Fusion 9
413 8 RobiNN
10-02-2019 20:23