PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Obrat v iBILLBOARD RTB byl v říjnu třikrát vyšší oproti rekordnímu lednu 2014

Společnost Internet Billboard dosáhla v říjnu 2014 se svým produktem iBILLBOARD RTB v čisté otevřené aukci (bez private deals) trojnásobného obratu oproti letošnímu lednu. Rekordní měsíc v historii produktu iBILLBOARD RTB odpovídá i stále rostoucímu vývoji zájmu o RTB (Real Time Bidding) technologie v Česku i ve světě.

Společnost Internet Billboard dosáhla v říjnu 2014 se svým produktem iBILLBOARD RTB v čisté otevřené aukci (bez private deals) trojnásobného obratu oproti letošnímu lednu. Rekordní měsíc v historii produktu iBILLBOARD RTB odpovídá i stále rostoucímu vývoji zájmu o RTB (Real Time Bidding) technologie v Česku i ve světě.

Uvedený výsledek realizoval iBILLBOARD RTB jen na bázi čisté aukce, která v daný okamžik vybírá vítěze dle finanční efektivnosti a tento vítěz zaplatí cenu poraženého nejbližšího konkurenta. V obratu tedy nejsou zahrnuty privátní prodeje (private deals), které nemají s aukcí v reálném čase moc společného, protože mají většinou nastavenou pevnou cenu a k tomu garanci zobrazení, která se musí naplnit v určitém čase. Právě tato garance zobrazení za pevnou cenu může způsobit, že SSP systém v reálném čase nevybere tu finančně nejvýhodnější nabídku, ale tu, kterou musí do určité doby stihnout zobrazit.

Zajímavým faktem je, že prostřednictvím DSP (Demand Side Platform - platforma pro mediální plánování a nákup reklamního prostoru) bylo realizováno 89 % obratu na 75 % prodaných impresí. Celých 95 % obratu bylo pak realizováno v modelu CPT (cost per thousand) a pouhých 5 % v modelu CPC (cost per click).

“Obecně se model CPC příliš nevyužívá, protože vzhledem k tomu, že majitelům prostoru vyplácíme peníze za CPT, musíme mít stanovenu nějakou rozumnou míru testovacích impresí, které poskytnou představu o tom, jaký výkon má daná kampaň na kliky nad danou reklamní pozicí. Právě kvůli tomuto limitu se však může stát, že prostor k testování je zbytečně malý a CPC kampaň se dostatečně nerozběhne. Právě z tohoto důvodu model CPC klientům nedoporučujeme” vysvětluje Tomáš Horák, obchodní ředitel Internet Billboard.

O mnoho lepších výsledků než s placením za proklik (CPC) se dosahuje u kampaní s modelem placení za tisíc zobrazení (CPT) spolu s optimalizací na dosažení požadovaného výkonu (například počtu kliků, leadů či akcí).

Běhěm letošního října vzrostlo také eCPM (efektivní cena za tisíc zobrazení inzerátu) inzerentů, a to o 20 % ve srovnání s lednem 2014.

Připravil:
PC-politika.cz





09.11.2014 21:38 459 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
94 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
44 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
95 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
184 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
166 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
238 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
177 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 20 dny
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 21 dnem
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 21 dnem
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)