PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Do Litvy zamíří nové vlaky ze Škody Vagonka

Škoda Vagonka uzavřela smlouvu s Litevskými drahami na dodávku moderních elektrických jednotek. Jedná se o tři třívozové dvoupodlažní elektrické soupravy. Hodnota kontraktu je zhruba 750 milionů korun. V Litvě už v současnosti jezdí deset těchto dvoupodlažních vlaků typu 575.



Škoda Vagonka uzavřela smlouvu s Litevskými drahami na dodávku moderních elektrických jednotek. Jedná se o tři třívozové dvoupodlažní elektrické soupravy. Hodnota kontraktu je zhruba 750 milionů korun. V Litvě už v současnosti jezdí deset těchto dvoupodlažních vlaků typu 575.

„Počítáme s tím, že do Litvy dodáme všechny tři nové dvoupodlažní elektrické jednotky v průběhu 19 až 36 měsíců od podpisu smlouvy. Tímto kontraktem se nám podařilo navázat na naše starší dodávky a pokračuje tedy omlazování zdejšího vozového parku. Celkem jsme zde získali zakázky za zhruba tři miliardy korun,“ říká generální ředitel Škody Vagonka Jiří Urbanec.

Vlaky jsou navrženy, aby vyhovovaly specifickým podmínkám pobaltského provozu. Čelí nejen poměrně velkému rozpětí teplot, ale také vysoké vlhkosti vzduchu. Samozřejmostí je i nízkopodlažní provedení vozidel, multifunkční oddíly pro přepravu kočárků, kol nebo velkých zavazadel. Plně klimatizované vozy mají maximální rychlost 160 km/h a jsou vybaveny vnějším a vnitřním kamerovým systémem.

„Soupravy budou nasazeny na trase Vilnius – Minsk v Bělorusku. S tím souvisí i některé technické úpravy dosavadního provedení vlaku, jako je například doplnění o systém měření spotřeby elektrické energie, úpravu vnitřního uspořádání a provedení sedadel, doplnění soupravy o oddíl pro vlakvedoucí, instalaci audiovizuálního systému, úpravu kamerového systému či instalaci regálů pro rozměrná zavazadla,“ doplňuje Ivo Gurňák, obchodní ředitel Škody Vagonka.

Dvoupodlažní jednotky vyráběné ve Škodovce jezdí kromě Litvy i v České republice pod označením CityElefant a vidět jsou i na Slovensku nebo Ukrajině. V současnosti navíc ve Škodě Vagonka v Ostravě pracují na vývoji a výrobě vysokokapacitních dvoupodlažních vlaků pro Deutsche Bahn, které začnou vozit cestující v Bavorsku už od konce roku 2016.


Připravil:
PC-politika.cz





05.12.2014 07:19 491 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
100 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
49 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
98 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
190 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
171 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
243 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
178 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 21 dnem
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 21 dnem
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 22 dny
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)