PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
GitHub
Přidejte kódy
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Technologie

Vectron MS získal povolení i pro Německo

Elektrická vícesystémová lokomotiva Siemens Vectron MS, vybavená pro provoz v ČR a SR, získala potřebná povolení nejen v Česku a na Slovensku, ale i povolení k provozu v Německu od tamního drážního úřadu EBA. Následovat bude dokončení schvalovacího procesu takto vybavené lokomotivy také v Rakousku, Maďarsku a po ukončení již probíhajícího zkušebního provozu také finální schválení v České republice a na Slovensku.



Elektrická vícesystémová lokomotiva Siemens Vectron MS, vybavená pro provoz v ČR a SR, získala potřebná povolení nejen v Česku a na Slovensku, ale i povolení k provozu v Německu od tamního drážního úřadu EBA. Následovat bude dokončení schvalovacího procesu takto vybavené lokomotivy také v Rakousku, Maďarsku a po ukončení již probíhajícího zkušebního provozu také finální schválení v České republice a na Slovensku.


Německý úřad schvaloval lokomotivu Vectron MS se softwarem B2.4.5, který byl speciálně upraven pro provoz na českých a slovenských kolejích.

Moderní vícesystémová univerzální elektrická lokomotiva pro nákladní i osobní dopravu s maximální rychlostí až 200 km/h a výkonem 6400 kW je vedle národních vlakových zabezpečovačů, tradičně zavedených v Česku, Slovensku, Německu, Rakousku a Polsku (MIREL, SHP a PZB/LZChladný, vybavena také novým jednotným evropským vlakovým zabezpečovačem ETCS Level 2. Jde o moderní vysoce funkční zabezpečovací systém, který je v současnosti intenzivně zaváděn na hlavních tratích ve všech zemích EU. Vybavení vozidel tímto zařízením, které kontroluje činnost strojvedoucího, se postupně stává nutnou podmínkou pro přístup vozidel na nedůležitější hlavní tratě (například: Rakousko, Holandsko), nebo pro plné využití traťových rychlostí (například: Slovensko). V České republice je aktuálně evropský vlakový zabezpečovač budován na trati mezi Kolínem a Břeclaví a postupně s ním budou podle Národního implementačního plánu Ministerstva dopravy ČR a SŽDC vybaveny všechny hlavní tratě, náležící do sítě TEN-T . Ty v ČR zajišťují cca 85 % dopravních výkonů.

„Ministerstvem průmyslu a obchodu navržená Aktualizovaná státní energetická koncepce ČR předpokládá v dopravě útlum spotřeby ropných paliv, a již do roku 2030 růst využití elektrické energie v dopravě na dvojnásobek. To je náročný úkol pro železniční dopravu. Přitom mezistátní doprava má v ČR zásadní význam - zhruba 60% nákladních vlaků začíná nebo končí v zahraničí. Používání moderních vysoce výkonných elektrických lokomotiv, schopných provozu ve všech okolních zemích, je významným přínosem pro zajištění rychlé a hospodárné dopravy bez neefektivní výměny lokomotiv na státních hranicích“ říká k úspěšnému dovršení schvalovacího procesu v Německu Roman Kokšal, ředitel dopravní divize společnosti Siemens.

V současnosti již tři lokomotivy Vectron MS slouží k dopravě vlaků na území Česka a Slovenska v žlutých barvách společnosti RegioJet.



Připravil: rjancar
PC-politika.cz




29.12.2014 09:42 493 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
obrázky v news
v PHP - Fusion 9.0.3
13 0 Balin50
21-05-2018 12:12
Gist
v Administrace obsahu
61 2 Kvido
19-05-2018 07:12
Token
v PHP - Fusion 9.0.3
68 2 Balin50
18-05-2018 12:52
Chyba - DatabaseSetup.inc
v PHP - Fusion 9.0.3
59 3 RobiNN
17-05-2018 17:46
tagy vo fóre
v PHP - Fusion 9.0.3
48 0 Balin50
16-05-2018 19:42
Code v news [Vyřešeno]
v PHP - Fusion 9.0.3
88 5 RobiNN
16-05-2018 18:52