Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Byla spuštěna „kolektivní inteligence“ pro řešení obchodních analýz za 2,2 miliardy korun

Byla spuštěna „kolektivní inteligence“ pro řešení obchodních analýz  za 2,2 miliardy korun
Česko-americká technologická společnost GoodData představuje novou službu analýzy dat pomocí kolektivní inteligence nazvanou „Insights as a Service“ (Porozumění datům jako služba).

Česko-americká technologická společnost GoodData představuje novou službu analýzy dat pomocí kolektivní inteligence nazvanou „Insights as a Service“ (Porozumění datům jako služba).

Nová služba pomáhá najít v množství firemních či veřejných dat potřebné souvislosti či nabídnout řešení problému, který jiní již vyřešili. Platforma pro analýzu dat je dostupná přes internet prostřednictvím tzv. cloudu.

„Služba umožňuje analyzovat data z různých zdrojů při využití kolektivní zkušenosti získané z milionů interakcí desítek tisíc analytiků, kteří na cloudové analytické platformě GoodData spravují své projekty. Sesbírané zkušenosti se promítají do navigace, která uživateli doporučuje osvědčené postupy a umožňuje mu tak vyhnout se chybám, rozvíjet se a učit od ostatních a díky tomu získat přesnější informace,“ říká Michael Štencl, produktový manažer společnosti GoodData.

Služeb GoodData využívá 40 tisíc globálních společností
Sdílení kolektivních znalostí představuje nově nastupující fenomén. Analytický nástroj využívá k interpretaci dat zkušenosti z analýzy ostatních uživatelů. V případě GoodData jde o více než 140 tisíc uživatelů z více než 40 tisíc globálních společností včetně Nestlé, Zendesk, Time Warner Cable, Virgin America, Hewlett Packard nebo českých firem jako Seznam.cz, Centrum.cz či Slevomat.cz.

Tomáš Čupr, zakladatel Slevomat.cz, Dáme jídlo a Rohlík.cz, který služeb GoodData využívá, s nadsázkou dodává: „Až mě napadne třeba to, že chci znát vliv množství srážek a teploty na počet objednávek a počet nových uživatelů, tak je to práce na půl hodinky.“

Pilotní testování nové služby probíhalo ve společnosti Seznam.cz, která je dlouholetým zákazníkem GoodData. „Líbí se mi doporučené kroky, se kterými si lze hodně vyhrát. Je to velká přidaná hodnota oproti ostatním Business Intelligence řešením,“ říká Michal Buzek, vedoucí analytického oddělení Seznamu.

Úspěšné technologie pro celý svět vznikají v Praze a Brně
Technologické nástroje, které využívají přední světové korporace, vznikají ve vývojovém centru GoodData v Praze a Brně, kde působí na 160 expertů, zejména softwarových inženýrů, designérů, konzultantů nebo technické podpory. „Plánujeme řady našich vývojářů v příštích letech rozšířit o desítky odborníků. Tuzemští vývojáři patří mezi světovou špičku, budeme potřebovat zejména softwarové inženýry a designéry, protože poptávka po našich službách raketově stoupá. Česko bude pro další rozvoj GoodData klíčové,“ dodává Radovan Janeček, viceprezident inženýringu společnosti GoodData.

Obchodní rozhodování na základě analýzy dat je dnes běžnou praxí v Severní Americe, Evropa daný trend kopíruje. GoodData proto v polovině roku 2015 otevře ve Velké Británii své první evropské datové centrum. „V dlouhodobém výhledu očekáváme, že se Evropa bude podílet na našem obratu zhruba třiceti procenty,“ uvedl technologický expert GoodData Zdeněk Svoboda.

Firmy se budou za několik let rozhodovat pouze na základě analýzy dat
Firmy dnes generují obrovské množství vlastních dat. Dohromady s daty ze sociálních sítí a internetu to představuje masu informací, ze které lze předpovědět řadu trendů či budoucích událostí. Firmy proto analýzy dat začínají využívat pro klíčová strategická rozhodnutí. Z prosincového průzkumu společnosti BSA | The Software Alliance vyplývá, že dvě třetiny (65 %) vrcholových manažerů napříč Evropskou unií tvrdí, že analýzy dat jsou důležité pro jejich další růst a plánování.

Datových analýz podle průzkumu BSA nejvíce využívají firmy pro zlepšení péče o zákazníky (80 %), podporu růstu prodeje (75 %), vývoj nových produktů a služeb (72 %), expanzi na nové trhy (69 %) či pro nábor zaměstnanců (58 %). Průzkum realizovala analytická společnost Ipsos Public Affairs mezi více než 1500 vrcholovými manažery a osobami s rozhodovacími pravomocemi v deseti evropských zemích a ve Spojených státech.



Připravil: rjancar
PC-politika.cz


{lang: 'cs'}



Kvido 29.01.2015 06:18 590 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
instalace phpMyadmin for Windows 10
v PHP-Fusion 9
21 1 RobiNN
21-02-2019 11:05
Vstup z jiného PC
v Obecná diskuse
64 2 Kvido
20-02-2019 09:51
Video addon questions
v Infuze, panely, vzhledy
1386 8 zizub
18-02-2019 09:24
Fórum - reputacia
v PHP-Fusion 9
121 1 Balin50
17-02-2019 17:26
Stránka bola aktualizovaná na 9.03.00
v Obecná diskuse
129 0 RobiNN
16-02-2019 13:24
FAQ
v PHP-Fusion 9
463 4 Balin50
12-02-2019 09:55
Vlastný panel - editacia
v Administrace obsahu
223 0 Balin50
12-02-2019 09:52
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.