Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Televizní reklamu čeká proměna; bude lépe zacílená

S rostoucí popularitou videa na internetu se objevují diskuse o účinnosti televizní reklamy. Dnešní spotřebitelé se chovají jinak než dříve a tak trh s reklamou zřejmě čeká proměna. Možný směr ukazuje Sky AdSmart, společný projekt společností Cisco a britského mediálního gigantu Sky umožňující doručit každému zákazníkovi individuální sady reklamních sdělení. Společnosti to přineslo nové zákazníky a zvýšení obratu.

S rostoucí popularitou videa na internetu se objevují diskuse o účinnosti televizní reklamy. Dnešní spotřebitelé se chovají jinak než dříve a tak trh s reklamou zřejmě čeká proměna. Možný směr ukazuje Sky AdSmart, společný projekt společností Cisco a britského mediálního gigantu Sky umožňující doručit každému zákazníkovi individuální sady reklamních sdělení. Společnosti to přineslo nové zákazníky a zvýšení obratu.

Budoucnost televizní reklamy se skrývá v jejím zacílení. Společnosti Cisco a Sky předvedly, jak může takový nový přístup vypadat. Nové řešení dostalo název Sky AdSmart a umožňuje zadavatelům na základě více než 150 demografických kritérií podrobně vybírat cílové publikum a zobrazovat různou reklamu různým skupinám diváků sledujícím stejný aktuálně vysílaný program. Technologie vyvinuté společností Cisco umožňuje automatizovat řadu aspektů cíleného reklamního systému včetně načasování s přesností na jednotlivé snímky nebo měření sledovanosti. Jen během prvního roku provozu realizovala jeho prostřednictvím společnost Sky přes 1000 kampaní a zobrazované reklamy za tuto dobu shlédlo celkem 895 milionů domácností.

Podle průzkumu Cisco Visual Networking Index budou do roku 2018 sledovat video přes IP sítě 1,9 miliardy lidí a přenosy videa budou tvořit 79 procent veškerého internetového provozu. Právě nárůst popularity videa na internetu může ovlivnit i budoucnost televizní reklamy. „Ukazuje se totiž, že současní televizní diváci, zejména ti z mladé generace, jsou již jiní než jejich rodiče. Nechtějí vysílání jen pasivně přijímat, ale chtějí větší flexibilitu a hrát mnohem aktivnější roli,“ říká generální ředitel společnosti Cisco ČR Ivo Němeček a dodává: „Chtějí si například přehrát pořad v době, kdy na to mají chuť a náladu, hodnotit, komentovat a sdílet názory s ostatními. Naštěstí nástup cloudových technologií umožňuje televizím podobné služby nabídnout.“

Sky AdSmart pokrývá miliony britských a irských domácností, které využívají služby společnosti Sky. Již za první rok provozu se ukázalo, že reklamní divizi Sky Media pomohl získat nové zadavatele a značky a zvýšit výnosy. Od jeho zavedení na začátku roku 2014 využilo Sky AdSmart 357 zadavatelů reklamy k realizaci zhruba 1000 kampaní. Více než tři čtvrtiny z nich dříve v televizním vysílání neinzerovaly nebo neinzerovaly se společností Sky.

Technologie Sky AdSmart spočívá v ukládání cílených reklam v divákově přijímacím zařízení a následném vysílání pokynů, které reklamy se mají do programu zařadit. Zadavatelé mohou podle údajů jako je věk, bydliště, životní styl apod. specifikovat skupiny diváků, kteří mají jejich reklamu zhlédnout. Demografická data jsou získávána z vlastních databází společnosti Sky a z veřejně přístupných zdrojů profilových dat o spotřebitelích, jaké poskytuje například společnost Experian.

Systém AdSmart vznikl ve spolupráci společností Sky a Cisco s využitím některých komponent od dalších dodavatelů. Společně vytvořili nové řešení pro řízení a poskytování služeb, které je plně integrované do stávající vysílací infrastruktury. Společnost Cisco do systému Sky AdSmart přispěla některými prvky ze svého balíku cloudových řešení Videoscape. Ten nabízí například rozhraní pro plánování kanálů a automatizaci odbavení vysílání či systém pro tvorbu a správu metadat. Technologie společnosti Cisco navíc vysilatelům umožní identifikovat koncová zařízení, nastavit podmíněný přístup a řídit distribuci videa či jeho ukládání dat na vestavěný pevný disk.

Soubor cloudových aplikací Cisco Videoscape umožňuje poskytovatelům služeb, vysílatelům a mediálním společnostem nabídnout zákazníkům nový typ služeb jako je třeba Cloud DVR, video obsah na přání či sledování vysílání na libovolném zařízení s možností kdykoli sledování přerušit a navázat jindy na jiném zařízení. Díky založení na cloudových technologiích již nasazení těchto divácky atraktivních služeb nevyžaduje dlouhý čas na implementaci, specializovanou infrastrukturu, ani složité procesy jak tomu bylo v minulosti.



Připravil: rjancar
PC-politika.cz


{lang: 'cs'}


Kvido 04.02.2015 07:59 475 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Stránka bola aktualizovaná na 9.03.00
v Obecná diskuse
9 0 RobiNN
16-02-2019 13:24
FAQ
v PHP-Fusion 9
357 4 Balin50
12-02-2019 09:55
Vlastný panel - editacia
v Administrace obsahu
128 0 Balin50
12-02-2019 09:52
Zoznam členov
v PHP-Fusion 9
356 3 RobiNN
11-02-2019 23:05
Fórum - nové vlákno
v Administrace obsahu
164 1 RobiNN
11-02-2019 23:00
Panely
v PHP-Fusion 9
286 6 RobiNN
10-02-2019 20:27
Tvorba obsahu - Vlastní stránka
v PHP-Fusion 9
405 8 RobiNN
10-02-2019 20:23