Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad CZ/SK
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Ombudsmana ČEZ oslovilo vloni 253 zákazníků ze středních Čech, vyhověl 9 procentům z nich

Celkem 815 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v roce 2014 Ombudsman ČEZ. Z nich za oprávněné označil 81 podání. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny a smluvních záležitostí. Za více než 5 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ již téměř 3 300 podnětů. V regionu středních Čech ombudsman obdržel 253 podnětů, ve 23 případech dal za pravdu zákazníkům.



Celkem 815 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v roce 2014 Ombudsman ČEZ. Z nich za oprávněné označil 81 podání. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny a smluvních záležitostí. Za více než 5 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ již téměř 3 300 podnětů. V regionu středních Čech ombudsman obdržel 253 podnětů, ve 23 případech dal za pravdu zákazníkům.

Zájem o služby Ombudsmana ČEZ roste

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než pěti lety jako vůbec první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, znovu přezkoumává případy klientů, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace již dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Zájem o jeho služby má přitom trvale vzestupný trend. Zatímco v roce 2010 na jeho stůl dorazilo 307 podnětů, o rok později už jich bylo 518, v roce 2012 vzrostl jejich počet na 775 a předloni na 803 podnětů. V loňském roce pak obdržel 815 podnětů nespokojených klientů.

Ve prospěch zákazníka rozhodl loni ombudsman v celé České republice v případě 81 podání a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby mu vyhověla. Z toho ve 29 případech byla chyba na straně Skupiny ČEZ, zatímco na 52 situací použil Ombudsman ČEZ tzv. specifický přístup, kdy zohlednil zejména sociální situaci podatele. Na základě vybraných zjištění doporučil společnostem Skupiny ČEZ provedení některých změn v postupech nebo přijetí účinných nápravných opatření.

Ve středních Čechách vyhověl 23 zákazníkům

Z regionu středních Čech vloni ombudsman obdržel 253 podnětů, přičemž ve 23 případech dal za pravdu zákazníkům. Z toho v 8 případech byla chyba na straně Skupiny ČEZ a patnáctkrát použil Ombudsman ČEZ specifický přístup.

„Za pět let existence mého týmu jsme vyhověli zákazníkům ve 328 případech. Také loňský rok potvrdil stále stoupající zájem zákazníků o naše služby. Přičítám to jak jejich rostoucí důvěře, tak i jejich informovanosti o roli ombudsmana v rámci celkového zákaznického servisu Skupiny ČEZ,“ rekapituluje Josef Sedlák, Ombudsman ČEZ.

Nejvíce podnětů bylo ze středních Čech

Největší porce řešených podání se loni týkala oblasti reklamace měření (145 podání), smluvních záležitostí (79 podání), odkladu splatnosti a odpuštění dluhu (63 podání), reklamace zálohy plateb (58 podání) a majetkoprávních vztahů (46). V 97 % případů vydal ombudsman stanovisko ve lhůtě 30 kalendářních dnů. Nejvíce podnětů dorazilo z regionu středních Čech (253) a z území, kde operují jiné distribuční společnosti (145). Zhruba polovina zákazníků kontaktuje Ombudsmana ČEZ prostřednictvím internetových stránek.

„V mnoha případech ovšem pomoci nemůžeme. Někteří lidé si průběžně nekontrolují svou spotřebu elektřiny či plynu a začnou se o stav věcí zajímat až poté, co obdrží vyúčtování a mají doplácet. Často jde až o desítky tisíc korun. Jejich první myšlenka je, že za vše může chyba měřícího zařízení. V drtivé většině případů je však následně prokázáno, že zařízení měří správně. Naopak se velmi často ukáže, že si zákazník při samoodečtech snižoval ve dvou po sobě následujících letech spotřebu a třetí rok se mu tyto „úspory“ sečtou. Dalším častým důvodem vysoké spotřeby jsou závady na elektroinstalaci v bytě zákazníka nebo poškozené spotřebiče,“ poodkrývá každodenní neradostnou realitu Josef Sedlák.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz


{lang: 'cs'}



Kvido 13.02.2015 06:23 373 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Banner
v Administrace obsahu
57 0 Balin50
21-03-2019 11:31
Ako skryt welcome spravu pre prihlasenych
v Pomoc
70 2 jany
19-03-2019 22:06
Užívatelské polia
v PHP-Fusion 9
350 19 Balin50
19-03-2019 18:00
Vlastné stránky
v PHP-Fusion 9
125 3 Balin50
18-03-2019 21:15
Tvorba Theme - ( Bootstrap )
v PHP-Fusion 9
166 5 RobiNN
17-03-2019 21:45
Chyba databáze
v PHP-Fusion 8
4132 12 RobiNN
14-03-2019 12:29
SEO ako to funguje
v PHP-Fusion 9
414 2 Balin50
10-03-2019 08:44