Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad CZ/SK
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

České dráhy uzavřely dva kontrakty na modernizaci vozů pro linku Praha – Hamburk

České dráhy tento týden uzavřely dvojici kontraktů na modernizaci 93 osobních EuroCity vozů pro linku Praha – Drážďany – Berlín – Hamburk. Vítězem obou mezinárodních soutěží, kterých se účastnili uchazeči z České republiky, Polska a Slovenska, je společnost Pars nova, a.s., člen skupiny Škoda Transportation.

České dráhy tento týden uzavřely dvojici kontraktů na modernizaci 93 osobních EuroCity vozů pro linku Praha – Drážďany – Berlín – Hamburk. Vítězem obou mezinárodních soutěží, kterých se účastnili uchazeči z České republiky, Polska a Slovenska, je společnost Pars nova, a.s., člen skupiny Škoda Transportation.

V rámci prvního kontraktu bude modernizováno 22 osobních oddílových vozů řady Bmz vyrobených společností SGP v Rakousku, z toho u 4 vozů bude zachováno stávající rozdělení interiéru na jednotlivé oddíly (řada Bmz) a 18 vozů bude přestavěno na velkoprostorové vozy (řada Bdmpz a Bhmpz). Člen představenstva odpovědný za osobní dopravu Michal Štěpán přibližuje rozsah přestavby těchto vozů: „Devět vozů řady Bhmpz bude vybaveno pro cestování osob na invalidním vozíku a pro přepravu cestujících s dětmi, proto zde bude umístěna i bezbariérová buňka WC, speciálně vyhrazený prostor pro umístění ortopedických vozíků a dále v těchto vozech bude oddíl pro doprovod vlaku. Vozy řady Bdmpz pak budou určeny pro přepravu až osmi jízdních kol.“ Hodnota tohoto kontraktu je 553,6 mil. Kč.

Druhý kontrakt zajistí modernizaci 71 osobních vozů 2. a 1. třídy a restauračních vozů typů Bmz, Ampz a WRmz z produkce společnosti Siemens, resp. konsorcia SGP / Vagonka Studénka z let 1997 až 2007. Hodnota tohoto kontraktu je 570,4 mil. Kč.

Všechny modernizované vozy jsou určeny pro rychlost 200 km/h a jsou klimatizované. Po modernizaci budou určeny především pro linku Praha – Ústí nad Labem – Drážďany – Berlín – Hamburk. „Při rekonstrukci bude podle jednotlivých typů vozů provedena oprava nebo výměna interiérů, čalounění nebo kompletně celých sedaček a stolků. Instalovány budou nové koberce. Zcela nově bude dosazen audiovizuální informační systém a elektronický rezervační systém a Wi-Fi zařízení pro provoz internetu,“ vyjmenovává Michal Štěpán nejdůležitější úpravy z pohledu cestujících. Opravou nebo výměnou projdou i technické celky, jako centrální zdroj energie (CZE), klimatizace, toalety s uzavřeným systémem a další vybavení vozů.



Připravil: rjancar
PC-politika.cz


{lang: 'cs'}

Kvido 03.03.2015 06:58 426 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Banner
v Administrace obsahu
57 0 Balin50
21-03-2019 11:31
Ako skryt welcome spravu pre prihlasenych
v Pomoc
70 2 jany
19-03-2019 22:06
Užívatelské polia
v PHP-Fusion 9
350 19 Balin50
19-03-2019 18:00
Vlastné stránky
v PHP-Fusion 9
125 3 Balin50
18-03-2019 21:15
Tvorba Theme - ( Bootstrap )
v PHP-Fusion 9
171 5 RobiNN
17-03-2019 21:45
Chyba databáze
v PHP-Fusion 8
4132 12 RobiNN
14-03-2019 12:29
SEO ako to funguje
v PHP-Fusion 9
415 2 Balin50
10-03-2019 08:44