PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

V Ostravě proběhne největší konference e-komerce

Přednášky, workshopy, expozice a inspirativní setkání. To všechno nabídne 4. - 5. června 2015 konference Shopexpo v Ostravě. Každý z účastníků si v rámci programu bude moci sám zvolit, které zážitky a zkušenosti jsou pro něho zajímavé a které mohou jeho podnikání v současném světě e-shopů posunout dál.

Přednášky, workshopy, expozice a inspirativní setkání. To všechno nabídne 4. - 5. června 2015 konference Shopexpo v Ostravě. Každý z účastníků si v rámci programu bude moci sám zvolit, které zážitky a zkušenosti jsou pro něho zajímavé a které mohou jeho podnikání v současném světě e-shopů posunout dál.

O čem je Shopexpo?

Shopexpo je unikátní akcí, kombinující klasickou konferenci, expozice a workshopy s kulturním programem a řadou neformálních setkání nad aktuálními tématy z oblasti e-commerce. Počtem řečníků, vystavujících i návštěvníků se jedná o největší podobnou událost ve střední Evropě. Program není určen pouze zájemcům z řad provozovatelů e-shopů, ale přesahuje do oblastí e-business, digitálního marketingu a dalších. I tímto širokým záběrem se jedná o v Česku zcela jedinečnou akci. Veškerý program se navíc soustřeďuje do atraktivního prostředí multifunkční auly Gong. Ta představuje významnou industriální památku, a rovněž nabízí jedny z nejlepších prezentačních prostor v České republice.

Návštěvníci si mohou sestavit program “na míru”

Shopexpo se skládá z několika částí. Návštěvníci si mohou vychutnat strhující atmosféru přednášek ve velkolepém hlavním sále pro 1500 hostů, nebo shlédnout komornější vystoupení v menším sále s třemi sty místy. Workshopy v přilehlých učebnách poskytnou prostor pro osobní setkání s odborníky z různých oblastí e-commerce. Unikátní je i “á la carte” formát konference, kdy si každý z účastníků může namíchat svůj vlastní program z paralelně běžících akcí.

“Naší snahou je vytvořit největší a nejkomplexnější networkingovou akci, jakou mohou provozovatelé malých i velkých e-shopů v Česku navštívit. Podle toho jsme také vybírali hosty, kteří mají co říct jak k samotnému vývoji e-shopů, tak k sociálním sítím, webové analytice, logistice a dalším tématům. Jsme rádi, že se nám podařilo pozvat řadu lidí, kteří v Česku vystupují velmi zřídka, nebo dokonce vůbec poprvé. Záměrně jsme také vybrali tak originální lokalitu, jakou je Dolní oblast Vítkovic,” řekl Marek Krška, marketingový a obchodní ředitel společnosti NetDirect, jež Shopexpo organizuje.

Unikátní akce - výjimeční hosté

Na konferenci vystoupí řada hostů z České republiky i ze zahraničí. Účastníci se mohou těšit třeba na specialistu na sociální sítě a zakladatele společnosti Socialbakers Jana Řežába, autora bestselleru “Konec prokrastinace” Petra Ludwiga, Head of performance pražského Googlu Davida Špinara nebo zakladatelku Zásilkovny Simonu Kijonkovou. V prostorách Gongu vystoupí v průběhu konference více než padesát řečníků.

Jedním z hlavních “taháků” konference budou i zahraniční hosté: Matt Lee, který působil jako UX poradce v Amazonu a Zappos Family, podílel se na vývoji Xboxu v Microsoftu a v současnosti se věnuje UX průzkumu na serveru Booking.com, Justyna Skorupska, CEO společnosti eBusiness Consulting, která patří mezi špičku polské e-commerce a v oboru se pohybuje již přes dvacet let, nebo manažerka a konzultantka Kristina Mausser, kanadská průkopnice v oblasti digitálních strategií, pro kterou to bude vůbec první ucelená přednáška na evropské půdě. Z americké Atlanty přijede UX designérka MailChimpu Laurissa Wolfram-Hvass. Všechna vystoupení budou tlumočena do českého jazyka, a tak nehrozí ani problém jazykové bariéry.

“Česko je velmocí e-commerce. Máme nejvíce e-shopů na hlavu a podstatnou část z toho tvoří malí živnostníci. Na druhé straně dochází k propojování retailu a e-commerce a do světa e-shopů vstupuje řada velkých hráčů i firem, které přichází z offline prostředí. Chtěli jsme všem těmto skupinám nabídnout akci podobnou těm, jaké jsou standardem v západní Evropě. To znamená nejen sedět a poslouchat, ale přímo se setkat a diskutovat s lidmi, kteří mají k tématu co říci. Zajímavá je i služba Speed Dating, během které můžete diskutovat s vystupujícími odborníky přímo o vašem konkrétním problému,” přiblížil cíl konference Tomáš Jindříšek, Managing Partner pořádající agentury Dark Side.

Se vstupenkou zdarma na vlak, na koncert i na jídlo

Cena vstupenky na celou dobu konání akce činí při koupi do 30. března 2 490 korun. V ceně je nejen samotný vstup na všechny bloky konference Shopexpo, ale i občerstvení v místě konání, večerní afterparty s koncertem kapel Buty a Mňága a Žďorp, jízdenka na speciální Leo Express z Prahy do Ostravy nebo třeba parkovací místo přímo u Gongu. Účastníci konference mají navíc slevu na ubytování ve vybraných ostravských hotelech.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz


28.03.2015 08:15 359 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Novinky - video
v Administrace obsahu
82 6 RobiNN
16-10-2018 17:03
Instalace na Ubuntu serveru
v PHP-Fusion 9.0
138 8 grootcz
11-10-2018 19:27
PHP 7 čeština
v PHP-Fusion 7
213 1 Kvido
28-09-2018 13:46
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
222 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
157 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
207 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
320 3 jany
08-09-2018 08:06
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Nebyly odeslány žádné zprávy.