PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Za zpožděný let má zákazník právo na kompenzaci až 600 €

Dle platné legislativy EU mají zákazníci leteckých společností při zpoždění svého letu právo na finanční kompenzaci až do výše 600 €. Tuto možnost využívají pouze 2 % zákazníků, přitom až 10 % všech letů je běžně zpožděno. Podmínkou kompenzace je zpoždění příletu o 3 a více hodin z důvodů, které mohla aerolinka ovlivnit. Lze ji nárokovat až 2 roky zpětně. Veškeré podklady, následnou agendu a vyjednávání za zákazníky vyřeší ClaimCloud. Stačí během pár minut vyplnit on-line formulář o svém letu.


Dle platné legislativy EU mají zákazníci leteckých společností při zpoždění svého letu právo na finanční kompenzaci až do výše 600 €. Tuto možnost využívají pouze 2 % zákazníků, přitom až 10 % všech letů je běžně zpožděno. Podmínkou kompenzace je zpoždění příletu o 3 a více hodin z důvodů, které mohla aerolinka ovlivnit. Lze ji nárokovat až 2 roky zpětně. Veškeré podklady, následnou agendu a vyjednávání za zákazníky vyřeší ClaimCloud. Stačí během pár minut vyplnit on-line formulář o svém letu.

Podle dostupných informací má běžně až 10 % všech letů zpoždění. Legislativa EU opravňuje všechny zákazníky leteckých společností (které sídlí v EU nebo všech ostatních, jejichž let v EU začíná), jejichž přílet byl opožděn o 3 a více hodin k finanční kompenzaci od €250 do €600. Navzdory tomu, že se možnost finanční kompenzace vztahuje na více jak 200 aerolinek, využívá ji díky malému povědomí asi 2 % zákazníků aerolinek.

Zákazník může získat €250 – €600
Výše finanční kompenzace se v zásadě pohybuje ve třech skupinách, a to pro lety do vzdálenosti 1500 km až €250, pro lety od 1500-3000 km do výše €400a pro lety nad 3000 km až € 600.
Podmínky finanční kompenzace
- letecká společnost má sídlo v EU (všechny lety)
- zahraniční (mimo EU) letecká společnost, jejíž let z EU odlétá
- zpoždění při příletu delší než 3 hodiny
- zpoždění letu bylo z důvodů, které mohla ovlivnit letecká společnost (zpoždění kvůli poruše letadla nebo preventivní technické revizi, zpoždění navazujícího letu) – kompenzace se tedy nevztahuje na zpoždění související se špatným počasím, politickou nestabilitou státu atp.)
- finanční kompenzaci lze nárokovat až 2 roky zpětně
Jak lze finanční kompenzaci získat?
Zákazník má v zásadě dvě možnosti. Buď si nastuduje související legislativu EU a kompletní podmínky leteckých společností, vytvoří formální žádost s danými parametry a následně vede sám vyjednávání, nebo může využít odbornou službu ClaimCloud, která se této problematice věnuje a všechno potřebné vyřeší za něj.

Stačí jen vyplnit on-line formulář o svém letu
Pakliže se zákazník rozhodne využít službu ClaimCloud, musí pouze vyplnit jednoduchý on-line formulář (http://claimcloud.cz/narokujte-si-online/), který mu zabere několik málo minut. Následně už pouze čeká na reakci letecké společnosti, nebo odborníků z ClaimCloud, kteří mohou mít doplňující dotazy. Veškerou další agendu už vede ClaimCloud, ten nejprve v databázi letů ověří platnost nároku a následně zahájí vyjednávání.

Zákazník platí provizi pouze v případě získání kompenzace
V případě, že zákazníkovi je nárok přiznán a finanční částka leteckou společností vyplacena, nárokuje si ClaimCloud 25 % z vymožené částky. Pokud naopak aerolinka z jakýchkoliv důvodů finanční kompenzaci zavrhne, neplatí zákazník vůbec nic.
Další informace, on-line formulář pro finanční kompenzaci nebo jakékoliv dotazy ohledně možnosti odškodnění na http://claimcloud.cz.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz

17.04.2015 00:01 423 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
69 1 Kvido
18-09-2018 12:59
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
88 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
170 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
150 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
221 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
163 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Vzhled [Vyřešeno]
v Infuze, panely, vzhledy
210 2 RobiNN
05-09-2018 14:57
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 17 dny
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 18 dny
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 18 dny
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)