PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Mobilní aplikace jsou vizitkou firem

Studie společnosti Oracle ukazuje, že mladí lidé se po špatné zkušenosti s mobilní aplikací často vyhnou produktům a službám dané firmy.



Studie společnosti Oracle ukazuje, že mladí lidé se po špatné zkušenosti s mobilní aplikací často vyhnou produktům a službám dané firmy.

Nový průzkum společnosti Oracle ukazuje, že generace Y (v rámci studie 18-34 let, „millennials“) přikládá velký význam mobilním aplikacím. 55 % respondentů uvedlo, že po špatné zkušenosti s firemní mobilní aplikací se sníží pravděpodobnost, že by používali produkty nebo služby dané firmy.

Celosvětově provedená studie Millennials and mobility: how businesses can tap into the app generation (Generace Y a mobilita: jak mohou firmy využít zájmu mladých lidí o mobilní aplikace) ukazuje, že 39 % mladých lidí po špatné zkušenosti s mobilní aplikací také služby a produkty příslušné firmy méně doporučuje ostatním, 27 % získá dokonce negativní pohled na nabídku firmy jako celek.

Z průzkumu jasně vyplývá, že pokud firmy nejsou schopny poskytnout svým stávajícím a potenciálním zákazníkům mobilní aplikace očekávané úrovně, projeví se to na hodnotě jejich značky. Riskují, že si odcizí mladou generaci a vyklidí trh konkurenci.
„Příjemná a personalizovaná uživatelská zkušenost se stává novou zbraní, jak zaujmout a udržet mladé lidi,“ uvádí Suhas Uliyar, viceprezident pro mobilní strategii a řízení produktů ve společnosti Oracle. „Firmy, které nedokáží nabídnout zákazníkům přidanou hodnotu v podobě pohodlné a funkční mobilní aplikace, mají jen malou šanci získat na trhu vedoucí postavení.“

Studie rovněž ukazuje, že mladí uživatelé si vypínají zasílání nevyžádaných sdělení, která nesouvisejí s jejich individuálními potřebami (více než polovina, 56 % respondentů, preferuje taková oznámení nedostávat a stejná část uvádí, že na ně reagují pouze výjimečně), ale rádi přijímají od podniků komunikaci a podporu, která jim přináší nějakou přidanou hodnotu. 73 % respondentů kladně přijímá možnost objednat si produkt nebo službu pomocí mobilní aplikace, podobně 71 % chce, aby tímto způsobem mohli za služby platit, 65 % řešit problémy nebo vznášet stížnosti a reklamace.
Suhas Uliyar v této souvislosti dodává: „Možnost spravovat v mobilní aplikaci účty nebo reportovat tímto způsobem problémy je založena na vzájemné dohodě mezi poskytovatelem služby a zákazníkem a je vnímána jako oboustranně přínosná. Jedná se o úplně jiný případ než jednostranné zasílaná oznámení. Organizace by měly poskytovat pomocí mobilních aplikací služby vnímané jako vstřícné, nikoliv ale příliš agresivní. Jen tímto způsobem mohou využít zájmu mladé generace a mobilní a tabletové aplikace, chybný přístup jim naopak tyto zákazníky odcizí.“

Průzkum ukázal, že mezi jednotlivými regiony existují při vnímání firemních mobilních aplikací významné rozdíly. Mladí lidé ve východní Asii používají mobilní aplikace v mnohem větší míře, a to především pro pracovní účely. Evropa (respektive celá oblast EMEA) v tomto ohledu za východní Asií výrazně zaostává, mobilní aplikace se zde pro pracovní účely v mnohem větší míře používají pouze v případě nutnosti. Ačkoliv mladí lidé po celém světě si v průměru stahují přibližně stejně mobilních aplikací, v Asii existuje oproti Evropě a Severní Americe mnohem větší ochota za ně platit. Ve východní Asii se mobilní aplikace nepokládají za doplněk, ale za nezbytnou součást každodenního života; mladí lidé sledují nabídku nových aplikací a za ty, které jim přenesou reálnou hodnotu, klidně zaplatí.

Po celém světě vnímá generace Y tablety a smartphony značně rozdílně. Tablety se sice používají ve velkém, ale preferovanou platformu pro přístup k mobilním aplikacím představují chytré telefony. Tak například obsah médií si pomocí smartphonů nahrává 61 % respondentů, použití tabletů je téměř dvakrát nižší (35 %). Při převodu peněz příteli je tento poměr 48 % vs. 22 %.

„V případě aplikací pro tablety zůstává ještě velký prostor pro inovace, totéž se týká i dalších větších zařízení typu phabletů. Společnosti, které správně zareagují na poptávku na tomto dospívajícím trhu, dokáží slušně vydělat. Aplikace pro chytré telefony a tablety by ale neměly být vyvíjeny nezávisle na sobě. Mnoho lidí z generace Y vlastní více komunikačních zařízení a podniky by jim měly poskytovat konzistentní uživatelskou zkušenost; přidanou hodnotu nabídne zákazníkům pouze kvalitní aplikace fungující napříč všemi zařízeními,“ uzavírá Suhas Uliyar.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz



05.05.2015 04:57 210 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
мтб 1 4 многофункциональный...
v Bugy a chyby
11 1 Balin50
19-01-2018 21:46
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
22 0 Balin50
19-01-2018 17:38
Ban
v PHP - Fusion 9.1
21 0 Balin50
19-01-2018 15:15
video infusion
v Bugy a chyby
532 13 RobiNN
18-01-2018 13:35
fusion 9
v PHP - Fusion 9.0
108 3 Balin50
17-01-2018 09:06
chyba v súkromných správach
v Administrace obsahu
402 8 Balin50
11-01-2018 20:38
Nejnovější videa
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (211x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí