PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru

Skupina ČEZ otevírá v libereckém OC FORUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.

Skupina ČEZ otevírá v libereckém OC FORUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.

ČEZ POINT rozšiřuje stávající síť kontaktních míst, kterou nyní tvoří Zákaznická centra a síť Smluvních partnerů. Prodejna bude mít otevřeno denně od 9 do 20 hodin, lidé si tak vyřídí potřebné záležitosti spojené s energiemi nebo mobilem v klidu po práci, třeba cestou z nákupu. „Chceme našim zákazníkům umožnit, aby si vše potřebné vyřídili na jednom místě a ušetřili tak čas i energii,“ vysvětluje Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Vyškolená obsluha v ČEZ POINT lidem poradí, jak si snížit účty za energie nebo mobil.
Na prvních 200 zákazníků, kteří si sjednají výhodný plyn ČEZ S ODMĚNOU, navíc čeká bonus až 2 500 korun.

Moderní design ČEZ POINT odráží nejnovější trendy v obsluze zákazníků. Ve spolupráci s obchodním partnerem Smarty CZ nabídne zákazníkům mimo svých produktů a služeb mobilní telefony či mobilní příslušenství.

Původní Zákaznické centrum v liberecké Mrštíkově ulici zůstane i nadále zachováno.

Počet prodejen ČEZ PONT se postupně rozšíří. Po libereckém OC FORUM bude brzy následovat otevření pobočky v OC FUTURUM v Hradci Králové. Vznik kontaktních míst ČEZ POINT je jedním z mnoha opatření, která Skupina ČEZ zavádí v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. Velká část těchto opatření se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, spuštění platební brány pro platbu služeb kartou na webu ČEZ nebo rychlý internet přes wi-fi na všech Zákaznických centrech zdarma.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz



20.05.2015 21:15 243 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
tabulka pre mobilnu verziu
v Pomoc
15 1 RobiNN
14-08-2018 11:53
odstranenie panelov [Vyřeše...
v PHP-Fusion 9.0.3
330 15 RobiNN
14-08-2018 11:50
cukanie menu [Vyřešeno]
v Infuze, panely, vzhledy
228 28 Kvido
14-08-2018 04:50
Šablony mailov
v Administrace nastavení
31 2 Balin50
13-08-2018 16:53
Kontrola webu
v Obecná diskuse
102 3 jany
10-08-2018 09:27
Viac odkazov v menu pod hla...
v Infuze, panely, vzhledy
72 2 jany
09-08-2018 20:20
Zmena obrazku v hlavicke [V...
v PHP-Fusion 9.0.3
128 7 jany
05-08-2018 22:06