PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Jaký vliv měla spamová revoluce u Seznamu na marketingové e-mailingy?

Jaký vliv měla spamová revoluce u Seznamu na marketingové e-mailingy?
Společnost Inveo po 55 dnech analyzovala vliv range'>nasazení DKIM (Domain Keys Identified Mail) u Seznamu na marketingové e-mailingy. Co zjistila? Největší poskytovatel freemailu zavedl od dubna vyšší ochranu proti nevyžádané poště. Jak se osvědčila po necelých dvou měsících a jak se projevila na open rate newsletterů a konverzním poměru?


Společnost Inveo po 55 dnech analyzovala vliv range'>nasazení DKIM (Domain Keys Identified Mail) u Seznamu na marketingové e-mailingy. Co zjistila? Největší poskytovatel freemailu zavedl od dubna vyšší ochranu proti nevyžádané poště. Jak se osvědčila po necelých dvou měsících a jak se projevila na open rate newsletterů a konverzním poměru?

Začátkem roku nejnavštěvovanější a nejpoužívanější tuzemský poskytovatel freemailů Seznam.cz na českém internetu zpřísnil antispamovou politiku svých e-mailových schránek. Počet spravovaných aktivních e-mailových schránek je více než 8 milionů a každý den se registruje dalších 15 tisíc nových zájemců. Provozovatel účtů na doménách seznamcz, emailcz, postcz u hromadných e-mailů vyžaduje digitální podpis DKIM (Domain Keys Identified Mail), který zaručuje, že e-mail nemohl být cestou změněn a to včetně toho, aby ho nemohl poslat někdo jiný. Technicky tak jde o elektronický podpis e-mailu s veřejným klíčem umístěným v DNS záznamu. To znamená, že na straně Seznamu v případě e-mailingů bez DKIM končí ve složce Spam, a pokud ho obsahuje, tak v nedávno zavedené složce Hromadná pošta.

Připravenost subjektů a náklady

Přestože se o zavedení této ochrany vědělo dlouho dopředu, řada subjektů na to nestihla zareagovat z toho důvodu, že se o tom vůbec nedozvěděla či to nepokládala za důležité. „Dle našich interních zjištění se největší problémy týkaly především společností, které vytváří vlastní e-mailingové kampaně samy, a to v jednoduchém rozhraní nebo aplikaci, případně v lepší variantě v řešení, které si zakoupily, ale požadované úpravy do nich již nikdo nezapracoval. V některých případech tak na straně systému nejsou stále provedena dodatečná opatření, aby kampaně nekončily jako spam a subjekty jsou následně překvapeny, že zaznamenaly pokles v open rate newsletterů,“ řekl Jiří Vaško, vedoucí týmu MailForce ve společnosti Inveo.

V mnoha odvětvích je proces vytěžování dat klíčový. V případě moderního e-mailingového marketingu to platí dvojnásob. Pokud mají být kampaně co nejvíce úspěšné a nejlepší, je potřeba nejen sledovat a vyhodnocovat výsledky po rozeslání, ale je velmi důležité podrobit je důkladné analýze a získat z nich co nejvíce vhodných informací pro sestavení a naplánování následujících elektronických kampaní.

Vliv na open rate newsletterů a konverzní poměr

Podle interního zjištění společnosti Inveo a její e-mailingové platformy MailForce v tomto případě hodně záleží na typu adresáta. Například ten, kdo newsletter očekává pravidelně a v oblasti elektronické pošty se orientuje, si ho většinou dokáže najít sám, a to například i ve složce Spam či Hromadná pošta. Naopak příjemce, který svou e-mailovou adresu osobně uvedl při nějaké marketingové akci, newsletter zpravidla neočekává, a tak ani neshání – je mu jedno, že ho nedostal. „Míra otevření e-mailingů vzhledem k hodnotám před zavedením složky Hromadná pošta klesla o 15 až 30 %, kdy podíl adresátů Seznamu v České republice tvoří okolo 75 % databáze příjemců newsletteru. To se samozřejmě projevilo na konverzním poměru, kde jsme také zaznamenali pokles,“ dodal Jiří Vaško.

Doručitelnost i všechny ostatní ukazatele úspěšnosti e-mailingových kampaní u profesionálních provozovatelů e-mailingového marketingu zůstaly na standardních hodnotách, přičemž se výrazně nezměnilo ani chování uživatelů. Díky tomu subjekty nemusely řešit citelnější problémy a poskytovatelé e-mailingových služeb se tak mohli soustředit na jinou práci.


O společnosti Inveo

Inveo.cz s.r.o. je největším českým dodavatelem e-shopů na bázi podílu na zisku. Jeho služby využívají například společnosti Sparkys, Asko, Teta, Douglas nebo Nike. Svým klientům nabízí komplexní know-how a zároveň outsourcované marketingové aktivity, pomocí kterých dokáže proaktivně stimulovat prodeje a výkon daného e‑shopu, a tím neustále zdokonalovat celé své řešení podle aktuálních potřeb klienta, technologických trendů a situace na trhu. E-shopy Inveo ročně přesahují půlmiliardového obratu. Inveo je také provozovatelem platformy MailForce, přes kterou je měsíčně odesláno přes 120 milionů e-mailů.




Připravili: Pavel Gregor, Michal Menšík
PC-politika.cz

Balin50 25.05.2015 23:02 401 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
chyba v súkromných správach
v Administrace obsahu
323 8 Balin50
11-01-2018 20:38
vkladanie videa do infusie
v Administrace obsahu
145 2 Balin50
11-01-2018 17:33
chyba Locale.inc a news.php...
v PHP - Fusion 9.1
270 0 Balin50
09-01-2018 09:07
video infusion
v Bugy a chyby
304 6 Balin50
08-01-2018 15:31
Nejnovější PHPF 9.1 na test...
v PHP - Fusion 9.1
202 1 Balin50
08-01-2018 12:06
pokus o zmazanie vlákna vo ...
v Administrace obsahu
244 2 Balin50
06-01-2018 13:54
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí