PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Během výpovědní doby trvá smluvní vztah v nezměněné podobě

I během výpovědní doby trvá smluvní vztah v nezměněné podobě a poskytovatel služeb elektronických komunikací má povinnost sjednané služby zákazníkovi dál poskytovat. Informuje o tom Český telekomunikační úřad v dnes vydané Měsíční monitorovací zprávě č. 5/2015. V pravomocném rozhodnutí ve sporu s lokálním poskytovatelem internetu ČTÚ dospěl k závěru, že využívání služby ve výpovědní době nelze chápat jako odvolání výpovědi spotřebitele.
3).

I během výpovědní doby trvá smluvní vztah v nezměněné podobě a poskytovatel služeb elektronických komunikací má povinnost sjednané služby zákazníkovi dál poskytovat. Informuje o tom Český telekomunikační úřad v dnes vydané Měsíční monitorovací zprávě č. 5/2015. V pravomocném rozhodnutí ve sporu s lokálním poskytovatelem internetu ČTÚ dospěl k závěru, že využívání služby ve výpovědní době nelze chápat jako odvolání výpovědi spotřebitele.

Monitorovací zpráva se dále věnuje tématu možné kolize terestrického příjmu digitálního televizního vysílání se signálem LTE. Úřad konstatuje, že i navzdory spouštění nových vysílačů LTE počet hlášených případů rušení neroste. Důvodné je přitom zhruba každé druhé oznámení (polovina nahlášených problémů s příjmem signálu nesouvisí se spouštěním sítí LTE). Z dlouhodobých statistik vyplývá, že většina závad je zapříčiněna slabým televizním signálem nebo nesprávným nastavením na straně přijímacích zařízení televizních diváků.
Přílohou monitorovací zprávy je Souhrnná zpráva o plnění povinností uložených držiteli poštovní licence České poště, s.p., za rok 2014. Konstatuje, že Česká pošta své zákonné povinnosti v loňském roce průběžně plnila. Současně poukazuje na některé dílčí nedostatky, například v oblasti dodávání poštovních zásilek. Zpráva zaznamenává rovněž pokles objemu přepravených poštovních zásilek u všech základních služeb. Tato změna je nejvíce patrná u obyčejných zásilek, u nichž každý rok objem přepravy klesá v průměru o 10,38 %.

Více než dvojnásobně naopak narostl v roce 2014 počet stížností na služby České pošty, které ČTÚ řešil. Úřad v minulosti opakovaně doporučoval zákazníkům České pošty, aby ve větší míře při zjištěných nedostatcích využívali možnosti reklamací. Tohoto práva klienti pošty loni využili ve 2 481 případu (oproti 1 850 reklamacím v roce 2013).



Připravil: rjancar
PC-politika.cz

Zdroj: Internet


22.06.2015 06:18 358 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Novinky - video
v Administrace obsahu
172 8 Kvido
18-10-2018 17:17
Instalace na Ubuntu serveru
v PHP-Fusion 9.0
175 8 grootcz
11-10-2018 19:27
PHP 7 čeština
v PHP-Fusion 7
250 1 Kvido
28-09-2018 13:46
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
275 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
204 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
256 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
367 3 jany
08-09-2018 08:06
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Nebyly odeslány žádné zprávy.
Nejčtenější blogy