PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Poptávka po promotérech roste – pro firmy jde o novou cestu ke zvýšení prodejů

Hospodářský růst pokračuje v oživování. Podle Světové banky celosvětová ekonomika letos roste o 2,8 procenta a v eurozóně o 1,5 procenta. To potvrzuje také agentura Promoteri.eu, která za prvních pět měsíců tohoto roku zaznamenala 13procentní růst svého obratu.

Hospodářský růst pokračuje v oživování. Podle Světové banky celosvětová ekonomika letos roste o 2,8 procenta a v eurozóně o 1,5 procenta. To potvrzuje také agentura Promoteri.eu, která za prvních pět měsíců tohoto roku zaznamenala 13procentní růst svého obratu.

Agentura působící v České republice a na Slovensku uspořádala od ledna do května 96 akcí – většinou pro nadnárodní společnosti, pohybující se v oblasti výpočetní a telekomunikační techniky, spotřební elektroniky a potravinářství. Zapojily se však i ryze tuzemské společnosti, přičemž některé z nich znovu objevují další cestu k propagaci, kterou je promotérství. „Víme, že zákazník po komunikaci s dobře proškoleným promotérem odchází plný informací a dojmů, které následně využije při svém rozhodování při nákupu,“ řekl Marcel Divín, business sales manager společnosti Epson. Promotéři a hostesky agentury Promoteri.eu pro své klienty do června odpracovali 437 dnů, což je 6 812 hodin věnovaných různým promočním aktivitám.

„Začátek roku bývá pro většinu firem, co se týká vývoje byznysu, zpravidla vždy pozvolný. My jsme však už v prvních dnech letošního roku měli hodně napilno. Velmi nás těší tento vzrůstající trend a také fakt, že firmy si velmi dobře uvědomují, že promotéři a hostesky pro ně představují novou cestu, jak zvýšit prodej produktů a služeb,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

I letos Promoteri.eu pracují pro své klíčové klienty a spolupráci s nimi dále rozšiřují. Z technologických společností agentura získala nového klienta – Western Digital, pro kterého uskutečnila sérii promoakcí, jež byly zacíleny zejména na podporu prodeje pevných a síťových disků WD. Téměř jako doma se Promoteri.eu cítí v showroomu Alza.cz. Jen do června zde agentura uspořádala pro klienty TP-Link, Belkin, Brother či Western Digital několik desítek kampaní.

Zejména v zimním období je velká poptávka ze strany potravinářských společností po promoakcích na podporu alkoholických produktů. Promoteri.eu tak pro společnost Rudolf Jelínek uspořádali sérii ochutnávek nápojů Bohemia Honey a Puschkin, které zahřály degustátory při sportovních radovánkách. I nealko táhne, o čemž se mohli přesvědčit všichni, kteří mají rádi Coca-Colu. Na několika akcích Promoteri.eu zastupovali tohoto výrobce nealkoholických nápojů a přestavovali jeho portfolio. Koncem května promotéři ve spolupráci s Falo Events, M-Communications, RTC Production a Schneider Electric uspořádali několik desítek dětských dnů.

Značky jsou zastupovány i při jiných příležitostech, například na veletrzích a velkých společenských akcích, kde jim je poskytnut plný servis – od zajištění občerstvení, rozdávání letáků, seznamování s produkty a službami či vše, co je spojeno s chodem promostánku. Toho využil například Epson na veletrhu Reklama – Polygraf či Coca-Cola před O2 arénou při Mistrovství světa v ledním hokeji.


O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry (z anglického promotion – podpora, propagace značek, výrobků, akcí a dalších) a hostesky zajišťované podle potřeb a představ klientů. Promotéři na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích mají Promoteri.eu možnost poslat na každou novou kampaň toho nejvhodnějšího promotéra. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 000 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje 5 500 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.




Připravili: Pavel Grego, Vít Krčmář
PC-politika.cz

Zdroj: Internet

Balin50 01.07.2015 00:04 214 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
47 1 Kvido
18-09-2018 12:59
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
71 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
164 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
146 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
216 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
158 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Vzhled [Vyřešeno]
v Infuze, panely, vzhledy
206 2 RobiNN
05-09-2018 14:57
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 16 dny
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 16 dny
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 16 dny
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)