PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Zahájení stavby prvního úseku metra D je plánováno na rok 2018

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se ostře ohrazuje proti tvrzení opozičních zastupitelů hl. m. Prahy, kteří mylně informovali o výši rozpočtu potřebného pro výstavbu nové trasy D a tuto jejich ničím nepodloženou informaci bohužel převzala i některá média. V tuto chvíli jsou předpokládány celkové náklady na výstavbu prvního úseku metra D ve výši 35,9 miliard Kč (v cenové úrovni roku 2015).

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se ostře ohrazuje proti tvrzení opozičních zastupitelů hl. m. Prahy, kteří mylně informovali o výši rozpočtu potřebného pro výstavbu nové trasy D a tuto jejich ničím nepodloženou informaci bohužel převzala i některá média. V tuto chvíli jsou předpokládány celkové náklady na výstavbu prvního úseku metra D ve výši 35,9 miliard Kč (v cenové úrovni roku 2015).

„Nevím, z jakého důvodu vypustil předseda pražské ODS Filip Humplík do médií nesmyslnou cifru 50 miliard korun. Když to zlehčím, tak zřejmě postupoval podle metodiky, kterou jeho strana uplatnila u stavby tunelu Blanka, který měl původně stát o mnoho méně, než bude muset Praha ve výsledku zaplatit. Rád bych ho ale upozornil, že ODS již v Praze nevládne. Co mě mrzí víc je, že tuto informaci převzala a publikovala bez ověření i řada seriózních médií,“ komentoval nepřesné výroky o výši rozpočtu metra D Petr Dolínek, náměstek pražské primátorky a radní pro dopravu.

Některé mediální výstupy také nepřesně informovaly o délce trvání stavebních prací na prvním úseku nové trasy metra D ze stanice Pankrác do stanice Depo Písnice. Tyto práce jsou podle schváleného harmonogramu výstavby nastaveny na časové období 4 - 5 let, přičemž stavba prvního úseku nové linky metra bude zahájena v roce 2018.

„Dopravní podnik počítá v případě trasy D s vybudováním takzvaného automatického bezobslužného metra, kde předpokládáme využití třívozových souprav. Díky tomu by měly být náklady související s celkovým provozem na této trase nižší. Jedná se zejména o personální náklady, soupravy na nové trase by totiž nepotřebovaly obsluhu strojvedoucím. Zároveň by měl s využitím třívozových souprav být optimalizován provoz i v návaznosti na přestup na trasu C,“ doplnil k chystané variantě nové trasy Jaroslav Ďuriš, předseda představenstva a generální ředitel Dopravního podniku hl. m. Prahy.

Po dokončení výstavby prvního úseku trasy metra D by měla následovat prodloužení této nové trasy až na stanici Náměstí Míru.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz
Zdroj: Internet




26.07.2015 10:44 209 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
5 0 Balin50
19-01-2018 17:38
Ban
v PHP - Fusion 9.1
12 0 Balin50
19-01-2018 15:15
video infusion
v Bugy a chyby
522 13 RobiNN
18-01-2018 13:35
fusion 9
v PHP - Fusion 9.0
108 3 Balin50
17-01-2018 09:06
chyba v súkromných správach
v Administrace obsahu
401 8 Balin50
11-01-2018 20:38
vkladanie videa do infusie
v Administrace obsahu
190 2 Balin50
11-01-2018 17:33
Nejnovější videa
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (211x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí