Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad CZ/SK
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Zahájení stavby prvního úseku metra D je plánováno na rok 2018

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se ostře ohrazuje proti tvrzení opozičních zastupitelů hl. m. Prahy, kteří mylně informovali o výši rozpočtu potřebného pro výstavbu nové trasy D a tuto jejich ničím nepodloženou informaci bohužel převzala i některá média. V tuto chvíli jsou předpokládány celkové náklady na výstavbu prvního úseku metra D ve výši 35,9 miliard Kč (v cenové úrovni roku 2015).

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se ostře ohrazuje proti tvrzení opozičních zastupitelů hl. m. Prahy, kteří mylně informovali o výši rozpočtu potřebného pro výstavbu nové trasy D a tuto jejich ničím nepodloženou informaci bohužel převzala i některá média. V tuto chvíli jsou předpokládány celkové náklady na výstavbu prvního úseku metra D ve výši 35,9 miliard Kč (v cenové úrovni roku 2015).

„Nevím, z jakého důvodu vypustil předseda pražské ODS Filip Humplík do médií nesmyslnou cifru 50 miliard korun. Když to zlehčím, tak zřejmě postupoval podle metodiky, kterou jeho strana uplatnila u stavby tunelu Blanka, který měl původně stát o mnoho méně, než bude muset Praha ve výsledku zaplatit. Rád bych ho ale upozornil, že ODS již v Praze nevládne. Co mě mrzí víc je, že tuto informaci převzala a publikovala bez ověření i řada seriózních médií,“ komentoval nepřesné výroky o výši rozpočtu metra D Petr Dolínek, náměstek pražské primátorky a radní pro dopravu.

Některé mediální výstupy také nepřesně informovaly o délce trvání stavebních prací na prvním úseku nové trasy metra D ze stanice Pankrác do stanice Depo Písnice. Tyto práce jsou podle schváleného harmonogramu výstavby nastaveny na časové období 4 - 5 let, přičemž stavba prvního úseku nové linky metra bude zahájena v roce 2018.

„Dopravní podnik počítá v případě trasy D s vybudováním takzvaného automatického bezobslužného metra, kde předpokládáme využití třívozových souprav. Díky tomu by měly být náklady související s celkovým provozem na této trase nižší. Jedná se zejména o personální náklady, soupravy na nové trase by totiž nepotřebovaly obsluhu strojvedoucím. Zároveň by měl s využitím třívozových souprav být optimalizován provoz i v návaznosti na přestup na trasu C,“ doplnil k chystané variantě nové trasy Jaroslav Ďuriš, předseda představenstva a generální ředitel Dopravního podniku hl. m. Prahy.

Po dokončení výstavby prvního úseku trasy metra D by měla následovat prodloužení této nové trasy až na stanici Náměstí Míru.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz
Zdroj: Internet


!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');
{lang: 'cs'}


Kvido 26.07.2015 10:44 288 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Banner
v Administrace obsahu
10 0 Balin50
21-03-2019 11:31
Ako skryt welcome spravu pre prihlasenych
v Pomoc
38 2 jany
19-03-2019 22:06
Užívatelské polia
v PHP-Fusion 9
311 19 Balin50
19-03-2019 18:00
Vlastné stránky
v PHP-Fusion 9
82 3 Balin50
18-03-2019 21:15
Tvorba Theme - ( Bootstrap )
v PHP-Fusion 9
133 5 RobiNN
17-03-2019 21:45
Chyba databáze
v PHP-Fusion 8
4070 12 RobiNN
14-03-2019 12:29
SEO ako to funguje
v PHP-Fusion 9
366 2 Balin50
10-03-2019 08:44