Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků 67 %. V této kategorii je tak nejvíce známou značkou v České republice. Podpořená znalost notebooků Lenovo pak dosahuje téměř 90 %. Znalost značky Lenovo navíc kontinuálně roste již od konce roku 2009, kdy společnost uvedla na český trh řadu notebooků IdeaPad určenou pro domácí uživatele.



Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků 67 %. V této kategorii je tak nejvíce známou značkou v České republice. Podpořená znalost notebooků Lenovo pak dosahuje téměř 90 %. Znalost značky Lenovo navíc kontinuálně roste již od konce roku 2009, kdy společnost uvedla na český trh řadu notebooků IdeaPad určenou pro domácí uživatele.

„Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní. Velké množství uživatelů, kteří již vlastní notebooky Lenovo, je s jejich používáním velmi spokojeno a dokonce 76 % z nich by doporučilo tuto značku svým přátelům a známým.

Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo výrazně polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.

„Neustále inovujeme a rozšiřujeme produktové portfolio, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout ta nejvýkonnější a nejmodernější zařízení. Letos jsme například představili novou generaci vybraných notebooků řady ThinkPad,“ doplňuje Lucie Hajdová.
Průzkum povědomí o značce zpracovala pro společnost Lenovo agentura TNS Aisa.

Proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz
Zdroj: Internet


!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');
{lang: 'cs'}


Kvido 09.08.2015 11:25 207 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
instalace phpMyadmin for Windows 10
v PHP-Fusion 9
21 1 RobiNN
21-02-2019 11:05
Vstup z jiného PC
v Obecná diskuse
64 2 Kvido
20-02-2019 09:51
Video addon questions
v Infuze, panely, vzhledy
1386 8 zizub
18-02-2019 09:24
Fórum - reputacia
v PHP-Fusion 9
121 1 Balin50
17-02-2019 17:26
Stránka bola aktualizovaná na 9.03.00
v Obecná diskuse
129 0 RobiNN
16-02-2019 13:24
FAQ
v PHP-Fusion 9
463 4 Balin50
12-02-2019 09:55
Vlastný panel - editacia
v Administrace obsahu
223 0 Balin50
12-02-2019 09:52
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.