PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
GitHub
Přidejte kódy
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Technologie

Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo

Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků 67 %. V této kategorii je tak nejvíce známou značkou v České republice. Podpořená znalost notebooků Lenovo pak dosahuje téměř 90 %. Znalost značky Lenovo navíc kontinuálně roste již od konce roku 2009, kdy společnost uvedla na český trh řadu notebooků IdeaPad určenou pro domácí uživatele.



Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků 67 %. V této kategorii je tak nejvíce známou značkou v České republice. Podpořená znalost notebooků Lenovo pak dosahuje téměř 90 %. Znalost značky Lenovo navíc kontinuálně roste již od konce roku 2009, kdy společnost uvedla na český trh řadu notebooků IdeaPad určenou pro domácí uživatele.

„Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní. Velké množství uživatelů, kteří již vlastní notebooky Lenovo, je s jejich používáním velmi spokojeno a dokonce 76 % z nich by doporučilo tuto značku svým přátelům a známým.

Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo výrazně polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.

„Neustále inovujeme a rozšiřujeme produktové portfolio, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout ta nejvýkonnější a nejmodernější zařízení. Letos jsme například představili novou generaci vybraných notebooků řady ThinkPad,“ doplňuje Lucie Hajdová.
Průzkum povědomí o značce zpracovala pro společnost Lenovo agentura TNS Aisa.

Proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz
Zdroj: Internet




09.08.2015 12:25 152 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
obrázky v news
v PHP - Fusion 9.0.3
10 0 Balin50
21-05-2018 12:12
Gist
v Administrace obsahu
58 2 Kvido
19-05-2018 07:12
Token
v PHP - Fusion 9.0.3
67 2 Balin50
18-05-2018 12:52
Chyba - DatabaseSetup.inc
v PHP - Fusion 9.0.3
57 3 RobiNN
17-05-2018 17:46
tagy vo fóre
v PHP - Fusion 9.0.3
48 0 Balin50
16-05-2018 19:42
Code v news [Vyřešeno]
v PHP - Fusion 9.0.3
87 5 RobiNN
16-05-2018 18:52