PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

JŘ 2016: Podle prvního návrhu vlaky ČD zrychlí

České dráhy budou provozovat v roce 2016 rychlejší spoje. Vyplývá to z prvního návrhu Jízdního řádu 2016, který dopravcům a objednavatelům veřejné dopravy předala SŽDC. Příprava JŘ 2016 je v plném proudu a první návrh je pracovní materiál, ve kterém ještě dojde do konečné zářijové uzávěrky k některým úpravám a změnám.

České dráhy budou provozovat v roce 2016 rychlejší spoje. Vyplývá to z prvního návrhu Jízdního řádu 2016, který dopravcům a objednavatelům veřejné dopravy předala SŽDC. Příprava JŘ 2016 je v plném proudu a první návrh je pracovní materiál, ve kterém ještě dojde do konečné zářijové uzávěrky k některým úpravám a změnám.

Podle aktuálního návrhu jízdních řádů by měly vlaky Českých drah citelně zrychlit na úsecích, kde budou dokončeny další koridorové stavby. Nejvýraznější zkrácení cestovních časů čeká spoje z Moravy a z východních Čech do Prahy, resp. v opačném směru, které používají 1. koridor. U některých spojů to může být až o 10 minut. To se týká také mezistátních vlaků do Vídně, Bratislavy nebo Budapešti. Cestování ze Zlína nebo Olomouce do Prahy by se mohlo zrychlit přibližně o 8 minut, z Prahy do Brna pak o 7 minut na přibližně 2 a půl hodiny. Rychleji pojedou i vlaky mezi Prahou a Českými Budějovicemi (úspora cca 8 až 12 minut) nebo po Podkrušnohorské magistrále mezi Chebem a Ústím nad Labem (úspora okolo 5 minut). S delším cestováním však budou muset počítat cestující do/ze Žiliny přes Horní Lideč, ale pouze na slovenském území. Dojde tam k prodloužení jízdních dob kvůli modernizaci tratě mezi Púchovem a Žilinou. Naopak spojení Žiliny a Prahy přes Ostravsko se opět o několik minut zrychlí.
Díky těmto zkrácením cestovních časů bude vlak na dalších relacích srovnatelně rychlý, na některých mezistátních linkách pak i výrazně rychlejší, oproti nejrychlejším autobusovým spojům provozovaným v letošním roce. Na rozdíl od autobusů, které často vyjíždějí z autobusových nádraží v okrajových částech Prahy, však vlakové spoje zajíždějí přímo do centra na hlavní nádraží, které leží v docházkové vzdálenosti od Václavského náměstí.
Jízdní řády dálkových vlaků budou i v roce 2016 stabilní. Na většině tratí zůstává pravidelný hodinový nebo dvouhodinový interval mezi spoji. Přesto několik novinek bude zavedeno. Ve vnitrostátní dopravě se plánuje například provoz pátečního odpoledního posilového vlaku Praha – Opava, který se bude vracet zpět do Prahy v neděli odpoledne.
Jednou z výraznějších změn v dálkové mezistátní dopravě bude rozdělení ramen vlaků EuroCity Praha – Berlín – Hamburk a Praha – Brno – Bratislava – Budapešť. Zachován bude pouze jediný přímý vlak Hungaria Budapešť – Hamburk. U ostatních spojů bude zajištěn přestup v Praze hlavním nádraží. Na rameni Praha – Hamburk bude jeden vlak prodloužen až do / z Kielu.
Druhou větší změnou v dálkové dopravě je rozšíření počtu vlaků do Polska ze současných tří párů na dvojnásobek. Do Varšavy mají jet nové přímé vlaky EuroCity Comeniues z Ostravy, Porta Moravica z Prahy přes Pardubice a Olomouc a Varsovia z Budapešti a Bratislavy přes Břeclav a Přerov.
V regionální dopravě by měla být posílena například doprava v aglomeraci hlavního města Prahy. Ve špičkách pracovních dní se má díky prodloužení spojů linky S7 zkrátit interval vlaků mezi Prahou a Českým Brodem a některé spoje linky S 9 budou prodlouženy až do Lysé nad Labem.

Příklady zrychlení dopravy podle prvního návrhu jízdního řádu

Relace JŘ 2016 (návrh)* JŘ 2015 JŘ 2005
Praha – Brno 2 h 30 min. 2 h 37 min. 2 h 41 min
Praha – Bratislava 3 h 58 min. 4 h 08 min. 4 h 18 min.
Praha – Budapešť 6 h 43 min. 6 h 53 min. 7 h 05 min.
Praha – Vídeň 3 h 59 min. 4 h 10 min. 4 h 28 min.
České Budějovice – Praha 2 h 23 min. 2 h 33 min. 2 h 37 min.
Cheb – Ústí nad Labem 2 h 40 min. 2 h 49 min. 3 h 28 min.
Porovnání vlaků srovnatelné kategorie a počtu zastavení.
* Údaje podle návrhu jízdního řádu, konečné cestovní časy v JŘ 2016 mohou být ještě upraveny




Připravil: rjancar
PC-politika.cz
Zdroj: Internet



17.08.2015 06:43 106 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
5 0 Balin50
19-01-2018 17:38
Ban
v PHP - Fusion 9.1
12 0 Balin50
19-01-2018 15:15
video infusion
v Bugy a chyby
522 13 RobiNN
18-01-2018 13:35
fusion 9
v PHP - Fusion 9.0
108 3 Balin50
17-01-2018 09:06
chyba v súkromných správach
v Administrace obsahu
401 8 Balin50
11-01-2018 20:38
vkladanie videa do infusie
v Administrace obsahu
190 2 Balin50
11-01-2018 17:33
Nejnovější videa
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (211x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí