PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Sedm z deseti uživatelů je s informačním systémem Centrálního registru vozidel spokojenojeho

Překvapivě vysokou spokojenost při práci s informačním systémem Centrálního registru vozidel (CRV) ukázaly výsledky aktuálního šetření nezávislé výzkumné agentury IBRS mezi jeho uživateli z řad obcí s rozšířenou působností, které mají agendu související s registrací nových vozidel či změn jejich vlastníků a provozovatelů na starost. S on-line systémem CRV je celkově spokojeno plných 69 % uživatelů, ještě větší je přitom jejich celková spokojenost s uživatelskou podporou (79 %). Se samotným fungováním registru pak panuje spokojenost na úrovni 65 %.



Překvapivě vysokou spokojenost při práci s informačním systémem Centrálního registru vozidel (CRV) ukázaly výsledky aktuálního šetření nezávislé výzkumné agentury IBRS mezi jeho uživateli z řad obcí s rozšířenou působností, které mají agendu související s registrací nových vozidel či změn jejich vlastníků a provozovatelů na starost. S on-line systémem CRV je celkově spokojeno plných 69 % uživatelů, ještě větší je přitom jejich celková spokojenost s uživatelskou podporou (79 %). Se samotným fungováním registru pak panuje spokojenost na úrovni 65 %.

Jednoznačné zlepšení v čase

Z výsledků výzkumu rovněž plyne, že 68 % respondentů nemá k fungování uživatelské podpory žádné připomínky, v případě technického řešení pak tento názor vyjádřili dva z pěti dotazovaných. Většina uživatelů systému CRV nemá ani žádné náměty na zlepšení. Jedním z důvodů tohoto zjištění může být i skutečnost, že celkem 88 % respondentů pozitivně vnímá zlepšení fungování informačního systému CRV v čase.

„Vzhledem k tomu, že téměř devět z deseti uživatelů systému Centrálního registru vozidel registruje během poslední doby zlepšení jeho fungování (přičemž více než polovina jich dokonce uvedla, že došlo rozhodně ke zlepšení), vztahuje se obecně vžité nepříliš dobré hodnocení tohoto registru spíše na dobu těsně navazující na jeho spuštění před třemi lety než na současný stav,“ říká Tomáš Horejsek, Production Manager IBRS.

Uživatelská podpora s nejlepšími výsledky

Pokud se týká hodnocení jednotlivých parametrů, odhalil výzkum mezi respondenty, že větší spokojenost panuje s těmi parametry, které se vztahují k uživatelské podpoře. Naproti tomu míra spokojenosti s technickými parametry fungování systému (funkcionality, uživatelská příjemnost, dostupnost a stabilita) je relativně nižší.

Na čele pomyslného žebříčku spokojenosti dílčích parametrů se tak s 98% spokojeností umístila vstřícnost přístupu pracovníků uživatelské podpory k zadávaným požadavkům, následována fungováním uživatelské podpory prostřednictvím telefonu (88 %) a odbornou úrovní pracovníků uživatelské podpory (86 %). Nejmenší spokojenost (57 %) pak panuje s informováním o případných přerušeních a opětovném obnovení provozu, funkcionalitou systému (65 %) a jeho dostupností a stabilitou (69 %).

„Při porovnání s podobnými výzkumy jsou výsledky spokojenosti s informačním systémem Centrálního registru vozidel v podstatě srovnatelné, přičemž v řadě parametrů, například pokud se týká spokojenosti s uživatelskou podporou, je dokonce předčí,“ doplňuje Tomáš Horejsek.

Zodpovědnost za agendu evidence vozidel má Ministerstvo dopravy, vytvoření a provoz aplikace zajišťovala nejprve společnost ATS Telcom, od 4. dubna 2013 pak ICZ. Na starost má její  optimalizaci, provoz, další rozvoj i uživatelskou podporu.

IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům z různých oblastí poskytuje plný servis v oblasti marketingového výzkumu. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR. Dotazování probíhalo náhodným výběrem z veřejně dostupných kontaktů na pracovníky CRV, a to telefonicky s přímým zápisem do počítače (CATI) v kombinaci se samostatným vyplněním dotazníku on-line na počítači (CASI). Výzkumu se účastnilo 104 respondentů z celkového počtu 205 obcí s rozšířenou působností. Konkrétně se jednalo jak o vedoucí pracovníky, kteří mají na starost agendu spojenou s CRV, tak i řadové zaměstnance úřadů, kteří pracují s informačním systémem CRV přímo na přepážkách.





Připravil: Tomáš Horejsek
PC-politika.cz
Zdroj: http"//www.ibrs.cz


Balin50 18.08.2015 00:02 294 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
FAQ chyba
v Administrace obsahu
7 0 Balin50
22-09-2018 22:15
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
73 1 Kvido
18-09-2018 12:59
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
89 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
171 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
152 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
223 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
164 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 18 dny
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 18 dny
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 19 dny
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)