PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Celková cena stavby prodlouženého úseku linky metra A nedosáhla 20 miliard Kč

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) uvádí na pravou míru informace, které se objevily v tiskové zprávě NKÚ v souvislosti s provedeným šetřením v DPP v období říjen 2014 – duben 2015. DPP chce především upřesnit informace ohledně čerpání dotací z Evropské unie a celkových nákladů na výstavbu, které se pohybovaly pod hranicí 20 miliard Kč.

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) uvádí na pravou míru informace, které se objevily v tiskové zprávě NKÚ v souvislosti s provedeným šetřením v DPP v období říjen 2014 – duben 2015. DPP chce především upřesnit informace ohledně čerpání dotací z Evropské unie a celkových nákladů na výstavbu, které se pohybovaly pod hranicí 20 miliard Kč.

V tiskové zprávě NKÚ uváděné 3,1 mld. Kč z evropských fondů má již DPP na svých účtech. Další žádosti o dotace jsou připraveny a DPP předpokládá, že bez problémů dosáhne na celou v textu uváděnou dotaci 7,4 mld. Kč. Dosažení finální ceny je výsledkem několikastupňových kontrolních mechanismů, které byly v průběhu stavby nastaveny s cílem minimalizace celkových nákladů a bezproblémovosti čerpání evropských dotací. Celý kontrolní mechanismus byl i hlavním důvodem pro určité zpoždění ve vyplácení Evropských dotací. Celkové náklady stavby se pohybují ještě před finálním uzavřením celé investiční akce pod 20 mld. Kč (bez DPH). Tedy ani 22,6 mld. Kč či dokonce 27,1 mld. Kč, které jsou již skutečně mimo skutečnost – mimo realitu.

„O provedení kontroly rozhodl NKÚ asi rok před jejím zahájením a ze strany DPP byl upozorněn, že v době jejího plánovaného zahájení ještě nebude stavba dokončena a tudíž nebudou vyplaceny všechny prostředky z fondů Evropské unie. I tak jsme inspektorům NKÚ poskytli veškeré požadované informace a maximálně jsme s nimi během prováděného šetření spolupracovali. Kontrola trvala celých sedm měsíců, je tedy s podivem závěrečné konstatování, že prakticky nebylo co kontrolovat,“ řekl Jaroslav Ďuriš, generální ředitel DPP.

Kontrola NKÚ v Dopravním podniku hl. m. Prahy probíhala za maximální součinnosti všech odpovědných pracovníků včetně generálního ředitele, kteří kontrolorům poskytli veškeré požadované dokumenty. Tato spolupráce byla velmi kladně hodnocena při závěrečném setkání mezi generálním ředitelem DPP Jaroslavem Ďurišem a vedoucím prováděné kontroly NKÚ. Fakt, že současné znění zákona o NKÚ se nevztahuje na kontrolní působnost v celé řadě segmentů, které by měly být předmětem komplexní kontroly, je zcela mimo kompetenci DPP a tato skutečnost nemůže být interpretována jako sebemenší pochybení ze strany DPP.




Připravil: rjancar
PC-politika.cz
Zdroj: Internet



20.08.2015 06:35 111 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Blog
v PHP - Fusion 9.1
21 2 Balin50
23-01-2018 20:03
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
152 2 Balin50
23-01-2018 19:00
Ban
v PHP - Fusion 9.1
99 2 Balin50
23-01-2018 18:58
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
122 2 Balin50
23-01-2018 18:55
video infusion
v Bugy a chyby
799 17 RobiNN
23-01-2018 18:08
chyby
v PHP - Fusion 9.1
85 1 RobiNN
23-01-2018 17:54
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (255x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí