Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad CZ/SK
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Vánoce; Češi utráceli

Vánoce, jaké byly v Česku nákupy

V letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 tisíc produktů za speciální cenu, u téměř 9000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3000 položek. Vyplývá to z údajů společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.


V letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 tisíc produktů za speciální cenu, u téměř 9000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3000 položek. Vyplývá to z údajů společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.


Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa. Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc. Nejčastějšími značkami promovanými v newsletterech byly v tomto období Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Čeští internetoví obchodníci své předvánoční newslettery rozesílali nejčastěji odpoledne mezi 17-18 hodinou. Nejvíce newsletterů jejich odběratelé obdrželi v úterý, ve čtvrtek a v pátek. Analýza vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.


„Aktivní rozesílání nabídek formou elektronických newsletterů na zákazníky zabralo, o čemž svědčí růst průměrné ceny letošní předvánoční objednávky,“ uvedl Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz a dodal: „Z údajů největší české affiliate sítě VIVnetworks.com vyplývá, že průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %, v sekci móda zase rostla o 32 % a dosáhla 1340 Kč.“ Hitem Vánoc letos byly drobné domácí elektrospotřebiče a pruhované dámské šaty. Silnější nákupy začaly koncem listopadu, největší nákupní horečku pak Češi měli v týdnu od 7.12.





  • Připravil: Kamil Pittner
  • PC-politika.cz

  • !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');

Kvido 27.12.2015 08:36 435 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Lost password
v Administrace uživatelů
106 7 Balin50
25-03-2019 19:52
Banner
v Administrace obsahu
107 2 Balin50
25-03-2019 17:42
Ako skryt welcome spravu pre prihlasenych
v Pomoc
122 2 jany
19-03-2019 22:06
Užívatelské polia
v PHP-Fusion 9
406 19 Balin50
19-03-2019 18:00
Vlastné stránky
v PHP-Fusion 9
177 3 Balin50
18-03-2019 21:15
Tvorba Theme - ( Bootstrap )
v PHP-Fusion 9
222 5 RobiNN
17-03-2019 21:45
Chyba databáze
v PHP-Fusion 8
4190 12 RobiNN
14-03-2019 12:29
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Nejčtenější novinky