PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Vánoce; Češi utráceli

Vánoce, jaké byly v Česku nákupy

V letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 tisíc produktů za speciální cenu, u téměř 9000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3000 položek. Vyplývá to z údajů společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.


V letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 tisíc produktů za speciální cenu, u téměř 9000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3000 položek. Vyplývá to z údajů společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.


Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa. Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc. Nejčastějšími značkami promovanými v newsletterech byly v tomto období Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Čeští internetoví obchodníci své předvánoční newslettery rozesílali nejčastěji odpoledne mezi 17-18 hodinou. Nejvíce newsletterů jejich odběratelé obdrželi v úterý, ve čtvrtek a v pátek. Analýza vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.


„Aktivní rozesílání nabídek formou elektronických newsletterů na zákazníky zabralo, o čemž svědčí růst průměrné ceny letošní předvánoční objednávky,“ uvedl Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz a dodal: „Z údajů největší české affiliate sítě VIVnetworks.com vyplývá, že průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %, v sekci móda zase rostla o 32 % a dosáhla 1340 Kč.“ Hitem Vánoc letos byly drobné domácí elektrospotřebiče a pruhované dámské šaty. Silnější nákupy začaly koncem listopadu, největší nákupní horečku pak Češi měli v týdnu od 7.12.





  • Připravil: Kamil Pittner
  • PC-politika.cz


27.12.2015 09:36 409 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Novinky - video
v Administrace obsahu
126 8 Kvido
18-10-2018 17:17
Instalace na Ubuntu serveru
v PHP-Fusion 9.0
153 8 grootcz
11-10-2018 19:27
PHP 7 čeština
v PHP-Fusion 7
227 1 Kvido
28-09-2018 13:46
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
238 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
176 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
222 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
334 3 jany
08-09-2018 08:06
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Nebyly odeslány žádné zprávy.
Nejčtenější blogy