PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Vánoce; Češi utráceli

Vánoce, jaké byly v Česku nákupy

V letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 tisíc produktů za speciální cenu, u téměř 9000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3000 položek. Vyplývá to z údajů společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.


V letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 tisíc produktů za speciální cenu, u téměř 9000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3000 položek. Vyplývá to z údajů společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.


Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa. Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc. Nejčastějšími značkami promovanými v newsletterech byly v tomto období Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Čeští internetoví obchodníci své předvánoční newslettery rozesílali nejčastěji odpoledne mezi 17-18 hodinou. Nejvíce newsletterů jejich odběratelé obdrželi v úterý, ve čtvrtek a v pátek. Analýza vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.


„Aktivní rozesílání nabídek formou elektronických newsletterů na zákazníky zabralo, o čemž svědčí růst průměrné ceny letošní předvánoční objednávky,“ uvedl Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz a dodal: „Z údajů největší české affiliate sítě VIVnetworks.com vyplývá, že průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %, v sekci móda zase rostla o 32 % a dosáhla 1340 Kč.“ Hitem Vánoc letos byly drobné domácí elektrospotřebiče a pruhované dámské šaty. Silnější nákupy začaly koncem listopadu, největší nákupní horečku pak Češi měli v týdnu od 7.12.





  • Připravil: Kamil Pittner
  • PC-politika.cz


27.12.2015 08:36 344 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Blog
v PHP - Fusion 9.1
21 2 Balin50
23-01-2018 20:03
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
152 2 Balin50
23-01-2018 19:00
Ban
v PHP - Fusion 9.1
99 2 Balin50
23-01-2018 18:58
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
122 2 Balin50
23-01-2018 18:55
video infusion
v Bugy a chyby
799 17 RobiNN
23-01-2018 18:08
chyby
v PHP - Fusion 9.1
85 1 RobiNN
23-01-2018 17:54
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (255x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí