Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad CZ/SK
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Ohlédnutí; povánoční výprodeje vyšší než před Vánocemi

Letošní povánoční výprodeje zahájily některé e-shopy již 25. prosince. Nejčastěji své zákazníky motivovaly k nákupu nabídkou dopravy zdarma či dárkem k zakoupenému zboží. Velkým hitem letošního lednového výprodeje byl také nákup na splátky bez navýšení. Nejprodávanější značkou byl Samsung, na druhém místě se umístila Tescoma a na třetím Philips. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.

Letošní povánoční výprodeje zahájily některé e-shopy již 25. prosince. Nejčastěji své zákazníky motivovaly k nákupu nabídkou dopravy zdarma či dárkem k zakoupenému zboží. Velkým hitem letošního lednového výprodeje byl také nákup na splátky bez navýšení. Nejprodávanější značkou byl Samsung, na druhém místě se umístila Tescoma a na třetím Philips. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice.

V rámci výprodejových kampaní nabídly velké české e-shopy zákazníkům prostřednictvím svých newsletterů zboží od téměř 900 značek. V průměru obdrželi čeští zákazníci 18 newsletterů denně, přičemž v každém z nich našli zhruba 12 nabízených produktů.

Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza se 30ti newslettery, Mall s 25 a Kasa s 19. Alza nabídla 376 produktů - z toho 104 z kategorie “PC a mobily” zatímco Mall s 337 produkty nejčastěji nabízel z kategorie “Malé domácí spotřebiče”. Kasa a CZC nabídla něco málo pod 200 produktů každý a u obou e-shopů dominovala kategorie “PC a mobily”.

Zajímavé je, že průměrná hodnota objednávky v době výprodejů byla na českém internetu vyšší, než v předvánočním období. V segmentu móda činila 1 459 Kč, za elektro 3 404 Kč. Nejprodávanějším produktem byl v této oblasti pánský holící strojek.



  • Připravila: Marta Lipovská
  • PC-politika.cz

  • !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');

Kvido 25.01.2016 09:03 468 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Užívatelské polia
v PHP-Fusion 9
2038 23 Balin50
20-04-2019 15:40
ban užívateľa
v PHP-Fusion 9
1871 3 Balin50
16-04-2019 08:54
9.03.10
v PHP-Fusion 9
458 13 Balin50
16-04-2019 08:44
Registrácia - token
v PHP-Fusion 9
233 8 Balin50
15-04-2019 16:40
Chyba inštalácie
v PHP-Fusion 9
1020 12 RobiNN
10-04-2019 13:41
Videa
v Administrace obsahu
431 5 Balin50
10-04-2019 10:48
Instalace na Ubuntu serveru
v PHP-Fusion 9
2324 11 jany
03-04-2019 16:23
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.