PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Trend v programatické reklamě 2016

Programatická reklama je velmi silným a dynamickým typem internetové reklamy. Podle nové analýzy Programmatic Marketing Forecasts v roce 2015 poprvé překročila polovinu (53 %) celosvětových výdajů na display reklamu, v roce 2016 se poté očekává navýšení až na 60 %. Znamená to, že automatizované nákupy se do současné dominantní pozice dostaly velmi rychle, protože v roce 2012 reprezentovaly pouhých 12 %.

Programatická reklama je velmi silným a dynamickým typem internetové reklamy. Podle nové analýzy Programmatic Marketing Forecasts v roce 2015 poprvé překročila polovinu (53 %) celosvětových výdajů na display reklamu, v roce 2016 se poté očekává navýšení až na 60 %. Znamená to, že automatizované nákupy se do současné dominantní pozice dostaly velmi rychle, protože v roce 2012 reprezentovaly pouhých 12 %.

I přes různící se podmínky na světových trzích, jedna věc je naprosto jistá – programatická reklama bude stále oblíbenějším typem reklamy. Čím dál více reklam bude tím pádem skupováno a prodáváno prostřednictvím kanálů programatické reklamy. Jaké trendy v oblasti reklamního byznysu můžeme očekávat v novém roce? Jak se tím změní charakter světových trhů?

#1 CPC, CPS, CPA, ale co je skutečně efektivní?
Nejbližší budoucnost přinese ještě vyšší důraz přístupu inzerenta k faktickým výsledkům kampaní. Je sice dobré mít kampaň, která má velký záběr, ale vzhledem k rostoucímu znepokojení týkajícího se blokování reklam na internetu, se typický obchodník bude spíše ptát: Má ještě význam investovat do kanálů zaměřených jinak než na výsledek? Pravda je taková, že ve spuštěné kampani orientované na výkon obchodníka už příliš nezajímá, zdali byly použité reklamy doručeny a zhlédnuty cílovou skupinou či ne, důraz je kladen na efektivitu celku, tedy na výsledek. V roce 2016 tak dojde k dalšímu posunu k efektivním modelům spolupráce.

Z pohledu optimalizace jsou rozdíly mezi CPM (cena za tisíc zobrazení), CPC (cena za proklik) a CPA (cena za akci) jen otázkou intepretace a ve výsledku se neliší. Co je však skutečně důležité, jsou reálné náklady konverzí pro každý zdroj návštěvnosti, což se zjistí přímým srovnáním čísel (skrze jakýkoliv analytický nástroj, jako je například Google Analytics) s cílem maximalizovat celkové výsledky.

V současnosti jsou obchodníci vzdělanější, než tomu bylo předtím. To znamená, že v roce 2016 pro ně bude mnohem důležitější cena jedné konverze generované každým jednotlivým zdrojem návštěvnosti.

#2 Komplexní scénáře
Opravdová síla programatické reklamy leží v datech, které jen čekají na to, až budou využity pro účely komplexní segmentace. Díky tomu je možné se dostat až k velmi specifickým segmentům uživatelů - například těm, kdo navštívili vaši webovou stránku naposledy před více jak 7 dny a zároveň si už v minulosti zakoupili produkt ze specifické kategorie.

Až do této chvíle se obchodníci soustředili zvláště na krátkodobé cíle. Od nynějška bude retargeting používán mnohem častěji v plánování a budování vztahu se zákazníky. Tyto komplexní scénáře jsou jen dalším krokem k využívání nového potenciálu online marketingového ekosystému a pro obchodníky budou znamenat nezanedbatelnou podporu především v jejich dlouhodobých plánech a strategiích.

#3 Inzerujte a analyzujte v reálném čase
Příslibem programatické inzerce není jen efektivita, ale také flexibilita. Nicméně, pokud vaše kampaň není zásobována daty, schopnost upravovat její nastavení za chodu zůstane i nadále pouze líbivým spojením. Přiliv reklamních prostředků do programatického světa znamená ohromný rozvoj analytických nástrojů, kvality získávaných dat a, v první řadě, okamžitou použitelnost těchto dat.
#4 Mobil jako hlavní zdroj prodeje
Programatická reklama byla původně používána pro efektivní nákup desktopových bannerů, ale s tím, jak se stále více uživatelů přizpůsobuje mobilní realitě, se i programatická reklama přesunula k mobilům.

Většina lidí v roce 2016 bude používat mobilní zařízení k nákupu zboží - to znamená, že se mobily a tablety zanedlouho stanou top prodejními kanály. Podle předpovědí společnosti eMarketer zabývající se marketingovým výzkumem dosáhne světový reklamní trh v mobilech v roce 2016 dvou mezníků - překoná rozpočet 100 miliard dolarů na výdajích a poprvé bude tvořit více než 50 % celkových výdajů za digitální reklamu. A co to znamená pro programatickou reklamu? Její rostoucí potenciál přesvědčí obchodníky, že právě do tohoto typu reklamy se vyplatí investovat.



  • Připravila: Eliška Čermáková
  • PC-politika.cz


06.02.2016 08:41 290 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Blog
v PHP - Fusion 9.1
20 2 Balin50
23-01-2018 20:03
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
88 2 Balin50
23-01-2018 19:00
Ban
v PHP - Fusion 9.1
98 2 Balin50
23-01-2018 18:58
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
117 2 Balin50
23-01-2018 18:55
video infusion
v Bugy a chyby
696 17 RobiNN
23-01-2018 18:08
chyby
v PHP - Fusion 9.1
85 1 RobiNN
23-01-2018 17:54
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (255x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí