PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Včelí tým R. JELÍNKA projíždí celou ČR

Praha 10 - Společnost RUDOLF JELÍNEK, tradiční český výrobce ovocných destilátů, se rozhodla rozšířit podporu prodeje na produkt Bohemia Honey na on-trade a off-trade trhu, ale i své outdoorové aktivity. V letošním roce si pro tuto spolupráci opět vybrala agenturu Promoteri.eu, aby společně spustily nový koncept „S medem popojedem.“

Praha 10 - Společnost RUDOLF JELÍNEK, tradiční český výrobce ovocných destilátů, se rozhodla rozšířit podporu prodeje na produkt Bohemia Honey na on-trade a off-trade trhu, ale i své outdoorové aktivity. V letošním roce si pro tuto spolupráci opět vybrala agenturu Promoteri.eu, aby společně spustily nový koncept „S medem popojedem.“

Spolupráce mezi R. JELÍNKEM a agenturou Promoteri.eu funguje již pátým rokem a do dnešního dne bylo uskutečněno 695 akcí. V letošním roce se spolupráce bude týkat především promoční podpory Bohemia Honey (čistě přírodní alkoholický nápoj, který v sobě spojuje tradiční chuť tříleté bílé slivovice, vůni švestek a jemnou chuť a vůni lipového medu), a to přímo v místě prodeje. Využit bude inovovaný úspěšný koncept včelí hlídky promotérek a promotérů oblečených do kostýmů včelek. Nově sestavěné týmy byly vybrány velmi pečlivě. Důraz byl kladen na komunikativnost a reprezentaci značky u cílové skupiny zákazníků. Týmy jsou dostupné ve 13 městech, takže pokryjí naplánované akce po celé České republice.

Včelí týmy RUDOLFA JELÍNKA na různých místech naší země, jako jsou bary, diskotéky, restaurace nebo ski-areály, hrají se zákazníky společenské hry a odměňují je různými promopředměty. Zároveň nabízejí k ochutnání produkt Bohemia Honey a při zakoupení jeho určitého počtu zákazníci dostávají další věcné dárky. V případě venkovních párty jsou hostům servírovány nápoje pro zahřátí a samozřejmě nechybí ani Jelínkova slivovice.

S medem popojedem
Odstartován byl i zcela nový koncept. Již 7. února vyjela na svoji první trasu Toyota Hilux Double Cab. Poprvé se objevila ve Špindlerově Mlýně, kde svým nepřehlédnutelným polepem rozjela velkou medovou párty. V nejbližší době zamíří také do ski-areálu Skalka, Českých Budějovic nebo Svitav. Kampaň je zaměřena na zvýšení vnímání značky a oslovení spotřebitelů v místě prodeje. Tato forma originálního představení značky Bohemia Honey je zacílena především na skupiny mladých lidí.



  • Připravil: Pavel Gregor
  • PC-politika.cz


11.02.2016 17:03 367 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Blog
v PHP - Fusion 9.1
21 2 Balin50
23-01-2018 20:03
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
152 2 Balin50
23-01-2018 19:00
Ban
v PHP - Fusion 9.1
99 2 Balin50
23-01-2018 18:58
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
122 2 Balin50
23-01-2018 18:55
video infusion
v Bugy a chyby
799 17 RobiNN
23-01-2018 18:08
chyby
v PHP - Fusion 9.1
85 1 RobiNN
23-01-2018 17:54
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (255x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí