PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Včelí tým R. JELÍNKA projíždí celou ČR

Praha 10 - Společnost RUDOLF JELÍNEK, tradiční český výrobce ovocných destilátů, se rozhodla rozšířit podporu prodeje na produkt Bohemia Honey na on-trade a off-trade trhu, ale i své outdoorové aktivity. V letošním roce si pro tuto spolupráci opět vybrala agenturu Promoteri.eu, aby společně spustily nový koncept „S medem popojedem.“

Praha 10 - Společnost RUDOLF JELÍNEK, tradiční český výrobce ovocných destilátů, se rozhodla rozšířit podporu prodeje na produkt Bohemia Honey na on-trade a off-trade trhu, ale i své outdoorové aktivity. V letošním roce si pro tuto spolupráci opět vybrala agenturu Promoteri.eu, aby společně spustily nový koncept „S medem popojedem.“

Spolupráce mezi R. JELÍNKEM a agenturou Promoteri.eu funguje již pátým rokem a do dnešního dne bylo uskutečněno 695 akcí. V letošním roce se spolupráce bude týkat především promoční podpory Bohemia Honey (čistě přírodní alkoholický nápoj, který v sobě spojuje tradiční chuť tříleté bílé slivovice, vůni švestek a jemnou chuť a vůni lipového medu), a to přímo v místě prodeje. Využit bude inovovaný úspěšný koncept včelí hlídky promotérek a promotérů oblečených do kostýmů včelek. Nově sestavěné týmy byly vybrány velmi pečlivě. Důraz byl kladen na komunikativnost a reprezentaci značky u cílové skupiny zákazníků. Týmy jsou dostupné ve 13 městech, takže pokryjí naplánované akce po celé České republice.

Včelí týmy RUDOLFA JELÍNKA na různých místech naší země, jako jsou bary, diskotéky, restaurace nebo ski-areály, hrají se zákazníky společenské hry a odměňují je různými promopředměty. Zároveň nabízejí k ochutnání produkt Bohemia Honey a při zakoupení jeho určitého počtu zákazníci dostávají další věcné dárky. V případě venkovních párty jsou hostům servírovány nápoje pro zahřátí a samozřejmě nechybí ani Jelínkova slivovice.

S medem popojedem
Odstartován byl i zcela nový koncept. Již 7. února vyjela na svoji první trasu Toyota Hilux Double Cab. Poprvé se objevila ve Špindlerově Mlýně, kde svým nepřehlédnutelným polepem rozjela velkou medovou párty. V nejbližší době zamíří také do ski-areálu Skalka, Českých Budějovic nebo Svitav. Kampaň je zaměřena na zvýšení vnímání značky a oslovení spotřebitelů v místě prodeje. Tato forma originálního představení značky Bohemia Honey je zacílena především na skupiny mladých lidí.



  • Připravil: Pavel Gregor
  • PC-politika.cz


11.02.2016 18:03 419 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Preklad
v PHP - Fusion 9.0.3
110 2 Balin50
24-06-2018 12:00
Užívatelia a priatelstvo
v PHP - Fusion 9.0.3
93 2 Balin50
24-06-2018 11:53
Nezobrazují se mi obrázky
v PHP - Fusion 7
104 5 Escalade
23-06-2018 21:08
Migrace phpfusion
v PHP - Fusion 7
393 17 Kvido
23-06-2018 12:13
Video panel from one category
v Administrace obsahu
68 3 zizub
22-06-2018 20:16
reCAPTCHA
v PHP - Fusion 9.0.3
109 1 RobiNN
22-06-2018 15:42