PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Je pro nás e-mail relevantní

Praha 16. únor 2016 - Tři sekundy, tak dlouho se v průměru rozhodujeme, zda je pro nás e-mail relevantní či nikoliv. Průměrný člověk čte rychlostí až 250 slov za minutu. Odesílatel e-mailu tak má k dispozici kolem 12 slov, kterými musí okamžitě příjemce přesvědčit, aby pokračoval v jeho čtení dále.

Praha 16. únor 2016 - Tři sekundy, tak dlouho se v průměru rozhodujeme, zda je pro nás e-mail relevantní či nikoliv. Průměrný člověk čte rychlostí až 250 slov za minutu. Odesílatel e-mailu tak má k dispozici kolem 12 slov, kterými musí okamžitě příjemce přesvědčit, aby pokračoval v jeho čtení dále.

Průzkum Movable provedený v loňském roce na vzorku 1,3 miliardy e-mailů poukazuje na fakt, že většina příjemců elektronické pošty po jejím otevření má do několika málo sekund jasno, jestli e-mail otevře, přehlídne nebo přesune do spamu či koše. Do tří sekund se tak rozhodne 51,5 % příjemců, mezi 3 až 15 sekundami 28,7 % příjemců, a více jak 15 sekund potřebuje přemýšlet 19,9 % příjemců.

Obecně se o reakci nejrychleji rozhodujeme v případě, že e-maily čteme v mobilních zařízeních (do tří sekund tak učiní 52 % z nás) než na počítači (do tří sekund tak učiní 49 % z nás). „Newsletterů, spamů a jiných zbytečných e-mailů dostáváme do našich schránek mnoho a reagujeme na ně spontánně a automaticky. E-mail nás proto musí logicky zaujmout ihned. Platí zde určitá analogie s reklamními letáky, které nás buď také zaujmou, anebo nikoliv a ještě u schránky je rovnou vyhodíme,“ komentoval průzkum Jiří Vaško, vedoucí týmu Mailforce ve společnosti Inveo.

Vliv mají i emoce
Většina lidí se o čtení e-mailu rozhoduje už na základě předmětu. Ten musí být šokující, neotřelý a pravdivý. Přítomnost jakéhokoliv typu interpunkce v předmětu e-mailu zvýší jeho otevření až o 9 %. Zvlášť účinný je otazník, který funguje ve více případech, než když je použit vykřičník. Pokud je e-mail otevřen, potom o jeho dalším čtení rozhoduje grafika, struktura a první slova. O potřebě reagovat na e-mail rozhodují i emoce. Pokud je použita dostatečně urgentní výzva k akci, nejlépe časově omezená, reakce je zaručena.

O společnosti Inveo
Inveo je největším českým dodavatelem e-shopů na bázi podílu na zisku. Jeho služby využívají například společnosti Sparkys, Asko, Teta nebo Douglas. Svým klientům nabízí komplexní know-how a zároveň outsourcované marketingové aktivity, pomocí kterých dokáže proaktivně stimulovat prodeje a výkon daného e‑shopu, a tím neustále zdokonalovat celé své řešení podle aktuálních potřeb klienta, technologických trendů a situace na trhu. E-shopy Inveo ročně přesahují půlmiliardového obratu. Inveo je také provozovatelem platformy Mailforce, přes kterou je měsíčně odesláno přes 120 milionů e-mailů.



  • Připravil: Pavel Gregor
  • PC-politika.cz


16.02.2016 12:14 533 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Preklad
v PHP - Fusion 9.0.3
110 2 Balin50
24-06-2018 12:00
Užívatelia a priatelstvo
v PHP - Fusion 9.0.3
93 2 Balin50
24-06-2018 11:53
Nezobrazují se mi obrázky
v PHP - Fusion 7
104 5 Escalade
23-06-2018 21:08
Migrace phpfusion
v PHP - Fusion 7
393 17 Kvido
23-06-2018 12:13
Video panel from one category
v Administrace obsahu
68 3 zizub
22-06-2018 20:16
reCAPTCHA
v PHP - Fusion 9.0.3
109 1 RobiNN
22-06-2018 15:42