PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Cisco a Dandy Lab; jak dál

Cisco představuje nový styl vybírání a nakupování oblečení, bot a doplňků. Oblečení dnes již samo zákazníkovi řekne informace o sobě, z čeho a jak je vyrobené, odkud pochází nebo i dostupné velikosti a barevné varianty. Zákazník se v novém typu obchodu může přesvědčit na interaktivní obrazovce, jak v kterém kusu oblečení vypadá, aniž by si ho musel fyzicky zkoušet, případně získá doporučení podle svého současného outfitu. Obchodníci zase dostanou do rukou přesnější data o svých zákaznících i o svém obchodě.

Cisco představuje nový styl vybírání a nakupování oblečení, bot a doplňků. Oblečení dnes již samo zákazníkovi řekne informace o sobě, z čeho a jak je vyrobené, odkud pochází nebo i dostupné velikosti a barevné varianty. Zákazník se v  novém typu obchodu může přesvědčit na interaktivní obrazovce, jak v kterém kusu oblečení vypadá, aniž by si ho musel fyzicky zkoušet, případně získá doporučení podle svého současného outfitu. Obchodníci zase dostanou do rukou přesnější data o svých zákaznících i o svém obchodě.

Praha, 16. března 2016 – Společnost Cisco ve spolupráci s londýnským obchodem s pánskou módou Dandy Lab představila futuristický koncept obchodu plně využívající nejnovější interaktivní technologie a internet věcí ve spojení s mobilní komunikací. Zákazníci s nimi mohou za využití interaktivních obrazovek a vlastních chytrých telefonů zboží prohlížet, virtuálně zkoušet, porovnávat nebo si dokonce nechat poradit, co se k čemu hodí. Obchodníci zase díky tomu dostanou přesnější data o chování zákazníků, co jim líbí, u kterého zboží se nejvíce zdržují a které naopak přejdou bez povšimnutí.

Díky aplikacím v chytrých telefonech si mohou zákazníci nechat poradit od interaktivních pomocníků daného obchodu. Ti jim nabídnou informace o zvoleném kusu zboží nebo o jiném, které by se hodilo k tomu již vybranému, případně jiné zajímavé nabídky. V dalším inovativním řešení zase kamera naskenuje zboží, které zákazník drží nebo si zkouší a na interaktivním monitoru-zrcadle si může zákazník vyzkoušet, jak by vypadalo v jiné barvě nebo si nechat doporučit další doplněk k aktuálnímu outfitu.

„Mobilní technologie jsou na vzestupu a tento trend se nevyhne ani oblasti retailu. Naše studie ukazuje, že již dnes si polovina zákazníků před návštěvou kamenného obchodu hledá recenze a další informace online a asi dvě třetiny zákazníků chtějí svůj chytrý telefon pro lepší navigaci po obchodě nebo ke skenování zboží pro informace o něm,“ říká Pavel Křižanovský, technický ředitel Cisco ČR a dodává: „Ve spojení s Wi-Fi a cloudovými technologiemi se zase otevírají velké možnosti pro obchodníky, jak získat a pracovat s přesnějšími a relevantnějšími informacemi o chování svých zákazníků.“

Data o preferencích zákazníků pro lepší business
Spolupráce Cisco s obchodem Dandy Lab také ukazuje, jaké výhody z Cisco technologií CMX nebo Meraki Wi-Fi plynou pro obchodníka díky lepšímu plánování a lepšímu pochopení provozu v obchodu. Řešení Cisco za využití přístupových bodů detekuje příchozí zákazníky pomocí jejich mobilních zařízení. Majiteli obchodu se tak do rukou dostanou informace v reálném čase o všech připojených i nepřipojených Wi-Fi zařízeních v obchodě nebo jeho okolí a o jejich pohybu. Na jejich základě se pak může rozhodnout změnit uspořádání zboží nebo vystavovaných kusů. U stálých zákazníků se zase nabízí možnost zasílání zvláštních nabídek nebo různých slev.

Hoxton Analytics, start-up pracujícím v inovačním centru Cisco v Londýně, zase obchodu Dandy Lab pomáhá lépe pochopit chování zákazníků na místě. U vchodu jsou nainstalovány kamery na úrovni bot a snímají tak všechny příchozí. Speciální software pak počítá počet návštěvníků, kdy do obchodu přišli a jestli byli sami nebo ve skupině. Toto řešení dokáže také na základě analýzy typu bot rozpoznat věk a pohlaví zákazníka s přesností na 75 %. Jelikož zařízení zaznamenává a vyhodnocuje pouze boty návštěvníků, odpadají problémy ohledně ochrany osobních údajů jako např. v případě rozpoznávání obličejů nebo využívání dat ze sociálních sítí.



  • Připravil: Řehák Jakub
  • PC-politika.cz


17.03.2016 09:21 837 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
97 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
47 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
97 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
189 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
170 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
242 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
178 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 21 dnem
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 21 dnem
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 22 dny
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)