PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Cisco a Dandy Lab; jak dál

Cisco představuje nový styl vybírání a nakupování oblečení, bot a doplňků. Oblečení dnes již samo zákazníkovi řekne informace o sobě, z čeho a jak je vyrobené, odkud pochází nebo i dostupné velikosti a barevné varianty. Zákazník se v novém typu obchodu může přesvědčit na interaktivní obrazovce, jak v kterém kusu oblečení vypadá, aniž by si ho musel fyzicky zkoušet, případně získá doporučení podle svého současného outfitu. Obchodníci zase dostanou do rukou přesnější data o svých zákaznících i o svém obchodě.

Cisco představuje nový styl vybírání a nakupování oblečení, bot a doplňků. Oblečení dnes již samo zákazníkovi řekne informace o sobě, z čeho a jak je vyrobené, odkud pochází nebo i dostupné velikosti a barevné varianty. Zákazník se v  novém typu obchodu může přesvědčit na interaktivní obrazovce, jak v kterém kusu oblečení vypadá, aniž by si ho musel fyzicky zkoušet, případně získá doporučení podle svého současného outfitu. Obchodníci zase dostanou do rukou přesnější data o svých zákaznících i o svém obchodě.

Praha, 16. března 2016 – Společnost Cisco ve spolupráci s londýnským obchodem s pánskou módou Dandy Lab představila futuristický koncept obchodu plně využívající nejnovější interaktivní technologie a internet věcí ve spojení s mobilní komunikací. Zákazníci s nimi mohou za využití interaktivních obrazovek a vlastních chytrých telefonů zboží prohlížet, virtuálně zkoušet, porovnávat nebo si dokonce nechat poradit, co se k čemu hodí. Obchodníci zase díky tomu dostanou přesnější data o chování zákazníků, co jim líbí, u kterého zboží se nejvíce zdržují a které naopak přejdou bez povšimnutí.

Díky aplikacím v chytrých telefonech si mohou zákazníci nechat poradit od interaktivních pomocníků daného obchodu. Ti jim nabídnou informace o zvoleném kusu zboží nebo o jiném, které by se hodilo k tomu již vybranému, případně jiné zajímavé nabídky. V dalším inovativním řešení zase kamera naskenuje zboží, které zákazník drží nebo si zkouší a na interaktivním monitoru-zrcadle si může zákazník vyzkoušet, jak by vypadalo v jiné barvě nebo si nechat doporučit další doplněk k aktuálnímu outfitu.

„Mobilní technologie jsou na vzestupu a tento trend se nevyhne ani oblasti retailu. Naše studie ukazuje, že již dnes si polovina zákazníků před návštěvou kamenného obchodu hledá recenze a další informace online a asi dvě třetiny zákazníků chtějí svůj chytrý telefon pro lepší navigaci po obchodě nebo ke skenování zboží pro informace o něm,“ říká Pavel Křižanovský, technický ředitel Cisco ČR a dodává: „Ve spojení s Wi-Fi a cloudovými technologiemi se zase otevírají velké možnosti pro obchodníky, jak získat a pracovat s přesnějšími a relevantnějšími informacemi o chování svých zákazníků.“

Data o preferencích zákazníků pro lepší business
Spolupráce Cisco s obchodem Dandy Lab také ukazuje, jaké výhody z Cisco technologií CMX nebo Meraki Wi-Fi plynou pro obchodníka díky lepšímu plánování a lepšímu pochopení provozu v obchodu. Řešení Cisco za využití přístupových bodů detekuje příchozí zákazníky pomocí jejich mobilních zařízení. Majiteli obchodu se tak do rukou dostanou informace v reálném čase o všech připojených i nepřipojených Wi-Fi zařízeních v obchodě nebo jeho okolí a o jejich pohybu. Na jejich základě se pak může rozhodnout změnit uspořádání zboží nebo vystavovaných kusů. U stálých zákazníků se zase nabízí možnost zasílání zvláštních nabídek nebo různých slev.

Hoxton Analytics, start-up pracujícím v inovačním centru Cisco v Londýně, zase obchodu Dandy Lab pomáhá lépe pochopit chování zákazníků na místě. U vchodu jsou nainstalovány kamery na úrovni bot a snímají tak všechny příchozí. Speciální software pak počítá počet návštěvníků, kdy do obchodu přišli a jestli byli sami nebo ve skupině. Toto řešení dokáže také na základě analýzy typu bot rozpoznat věk a pohlaví zákazníka s přesností na 75 %. Jelikož zařízení zaznamenává a vyhodnocuje pouze boty návštěvníků, odpadají problémy ohledně ochrany osobních údajů jako např. v případě rozpoznávání obličejů nebo využívání dat ze sociálních sítí.



  • Připravil: Řehák Jakub
  • PC-politika.cz


17.03.2016 08:21 533 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
cron.php - chyba
v PHP - Fusion 9.1
21 0 Balin50
22-01-2018 15:09
video infusion
v Bugy a chyby
654 16 zizub
21-01-2018 23:06
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
41 0 Balin50
21-01-2018 11:29
chyby
v PHP - Fusion 9.1
61 0 Balin50
20-01-2018 21:36
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
86 0 Balin50
19-01-2018 17:38
Ban
v PHP - Fusion 9.1
75 0 Balin50
19-01-2018 15:15
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (245x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí