PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Reklama Internet BillBoard vzrostla o dvě procenta

Technologie internetové reklamy Internet BillBoard zasahují v České republice 6,8 milionu uživatelů měsíčně. V roce 2015 bylo uživateli technologií Internet BillBoard využito 87 % reklamního prostoru pro komerční kampaně. Toto číslo oproti předchozímu roku narostlo o 2 %, kdy pro tyto účely bylo využito 85 % reklamního prostoru.

Technologie internetové reklamy Internet BillBoard zasahují v České republice 6,8 milionu uživatelů měsíčně. V roce 2015 bylo uživateli technologií Internet BillBoard využito 87 % reklamního prostoru pro komerční kampaně. Toto číslo oproti předchozímu roku narostlo o 2 %, kdy pro tyto účely bylo využito 85 % reklamního prostoru.

Tento nárůst přibližně kopíruje i meziroční vývoj investic do internetové reklamy v České republice. V roce 2015 narostly investice do reklamy oproti předchozímu roku o 3,2 %. Český reklamní trh přitom v roce 2015 dosáhl 15 miliard korun (v Evropě jde o více než 30 miliard Euro v roce 2014).

Jak v roce 2014, tak i v roce loňském byly pro internetovou reklamu nejlepšími dny neděle a pondělí. Internetová reklama měla loni také špičku v době, která je vrcholem užívání internetu. První vrchol nastává těsně po poledni mezi 12:00 - 13:00 a další maximum přichází večer mezi 20:00 až 22:00 hodinou. Průměrná proklikovost (CTR - Click Through Rate) se v roce 2015 oproti předchozímu období zvýšila na 0,16 %.

Stejně jako v roce 2014 i v roce loňském pocházelo nejvíce těch, kterým je zobrazována internetová reklama,  ze Středočeského kraje a Prahy. V tomto regionu žije přibližně 22 % obyvatel České republiky, přesto v roce 2014 na Středočeský kraj a Prahu připadalo 39,92 % zobrazení. V roce  2015 to bylo již 41,27 %. Na druhém místě se v obou sledovaných letech umístil Jihomoravský kraj. Pomyslnou třetí příčku obsadil kraj Moravskoslezský s 9,48 %. Zajímavostí také je, že oproti roku 2014 narostly přístupy na české webové stránky ze zahraničí na 18,7 % (14,3 % v roce 2014).

Co se týče nejpoužívanějších prohlížečů, tak pozici jedničky drží a posiluje stále Google Chrome. Z 37,2 % v roce 2014 narostl jeho podíl na 44,1 %. V obou sledovaných letech na internetovou reklamu nejvíce klikali uživatelé prohlížeče Safari. Jedničkou mezi operačními systémy je stále Windows 7 s podílem 45,81 %. Oproti předchozímu roku však jeho zastoupení kleslo o 5 %. Celkově mají operační systémy Windows 77,09% podíl na trhu.

Trend nárůstu využívání mobilních zařízení dokumentuje i údaj, že již 18,7 % reklam bylo zobrazeno na mobilních zařízeních. Počet zobrazení reklamy na chytrých telefonech narostl oproti předchozímu roku o 58 %. Co se týče operačních systémů používaných v chytrých telefonech, tak Android (Google) má již 3x větší zastoupení než iOS (Apple).

Sušenky (cookies) má v současné době zakázáno 9,8 % prohlížečů, zatímco v roce 2014 to bylo 7,36 % prohlížečů. Se stoupajícím využíváním internetu z mobilních zařízení jsou mizející cookies problémem nejenom pro reklamu, ale také pro měření návštěvnosti.

O společnosti Internet Billboard, a.s.
Historii Internet Billboard a.s. můžete sledovat od roku 1996, kdy stála u zrodu významných aktivit týkající se internetové inzerce, nejprve v podobě projektu Billboard.cz, následoval projekt AdServeru pod názvem BB Media, BBelements až po dnešní iBILLBOARD. Souběžně také běžely mediální projekty BB Kontext a BB Text, rozšíření aktivit do dalších evropských zemí.  Od roku 2012 je Internet Billboard nejrychleji rostoucí společností věnující se RTB (Real Time Bidding) s pobočkami v Turecku a Polsku.
Vlajkovou lodí společnosti je produkt iBILLBOARD Ad Platform, který nabízí plnou integraci produktů iBILLBOARD Ad Server a iBILLBOARD RTB, který funguje primárně jako SSP platforma.
Celkově Internet Billboard, a.s. spravuje reklamní prostor převyšující 20 miliard impresí měsíčně a technologické řešení je používáni ve střední a východní Evropě (Slovensko, Polsko, Turecko, Rusko, Maďarsko, Rumunsko, Lotyšsko, Estonsko či Litva). Společnost je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu internetového reklamního prostoru a reklamních kampaní. Produkty jsou určeny pro majitele malých i velkých webových stránek, agentury i mediální domy.



  • Připravila: Petruccová Patricie
  • PC-politika.cz


21.03.2016 20:26 1,664 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
FAQ chyba
v Administrace obsahu
3 0 Balin50
22-09-2018 22:15
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
72 1 Kvido
18-09-2018 12:59
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
89 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
171 3 jany
08-09-2018 08:06
Prihlásenie [Vyřešeno]
v Administrace systému
152 7 Balin50
05-09-2018 15:36
FAQ formátovanie [Vyřešeno]
v Administrace obsahu
223 8 RobiNN
05-09-2018 15:09
Token [Vyřešeno]
v Administrace systému
164 1 RobiNN
05-09-2018 15:05
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Kvido
před 18 dny
Jj. Zbytečné moc ne, pač tu u jejich reg. e-mailem nepustím zahraniční, nejčastěji ru., com., org.
RobiNN
před 18 dny
Kvido spammerov musíš vymazať a zablokovať ich IP. Inak je to zbytočne.
Kvido
před 18 dny
Protože se ve Fóru objevilo několik SPAMů, je nyní registrace nových členů zapnuta přes e-mail a povolení hlavního administratora.
RobiNN
před 1 měsícem
4 témy sú v základnej inštalácii (na 4. téme robím) Ďalšie sú tu https://github.co...ion/Themes a tu https://github.co...ion-Themes
F
před 1 měsícem
Kdy bude více vzhledů, módů a všeho možného do php fusion 9? :-)