PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Internetová reklama překoná televizní

Internetová reklama v roce 2017 překoná reklamu televizní, stávající jedničku v objemu proinzerovaných peněz (celosvětově), a překročí hranici 200 miliard dolarů a bude pokračovat v prudkém růstu.

RTB House: Celosvětová internetová reklama příští rok překoná televizní, nejvíce roste na mobilech

Internetová reklama v roce 2017 překoná reklamu televizní, stávající jedničku v objemu proinzerovaných peněz (celosvětově), a překročí hranici 200 miliard dolarů a bude pokračovat v prudkém růstu. V České republice sice internetová reklama roste, ale růst je pomalý a vývoj opožděný oproti ostatním zemím.

Největší podíl v internetové reklamě sice ještě dlouho bude mít placené vyhledávání, ale rychlý růst mobilní reklamy bude znamenat vzestup na druhé místo a odsunutí klasické display reklamy na místo třetí. Plyne to z každoročních analýz Internet Advertising Bureau zveřejněných v dubnu.

V České republice v roce 2015 zadavatelé investovali do internetové reklamy 15 miliard korun (3,2% meziroční růst) a pro rok 2016 SPIR předpokládá 11% růst, tedy na 16,7 miliardy korun. Při pohledu na příjmy v jednotlivých kategoriích reklamy je ale možné vidět, že v Česku je využití mobilní reklamy oproti celosvětovému stavu stále na počátku.

V Česku internetová reklama v roce 2015 nijak výrazně první pozici u reklamy televizní neohrozila - TV s 44,6% podílem v roce 2015  představuje inzerci v objemu 35,5 miliardy korun a Internet (18,9 %, 15 mld. Kč) je navíc až na třetím místě za tiskem (22,5 %, 17,9 mld. Kč). Poslední dvě místa zůstávají pro rádio (8 %, 6,4 mld. Kč) a OOH (6 %, 4,8 mld. Kč).

V dlouhodobém pohledu Internet setrvale roste, byť se v posledních letech v Česku růst internetové reklamy zpomalil, TV reklama poměrně silně reaguje na aktuální inzertní příležitosti.
Opožděné reakce i zpomalení v Česku, pohled na Polsko

Je otázkou, jak si vysvětlit rozdílné rozložení investic do internetové reklamy i menší růst, než jaký je možné vidět celosvětově. Tradiční zpoždění internetových aktivit může ale pro české inzerenty znamenat nepříznivé ovlivnění jejich prodejů. Opatrnost a váhání ve využití internetové reklamy může mít nepříjemný dopad zejména u cílových skupin, které je v tradičních reklamních kanálech možné oslovit už pouze s obtížemi.

Pokud se podíváme na sousední Polsko, tak tam v roce 2015 reklama představovala objem 3 miliard zlotých a v roce 2016 by měla dosáhnout 3,54 miliardy, což představuje až 18% růst (oproti očekávanému 11% růstu v Česku) a hovoří se i o možném 20% růstu.

Největší podíl tvoří display reklama (47,1 % ve třetím kvartále 2015), následuje reklama ve vyhledávačích (35% podíl) a třetí největší část jsou katalogy a řádková inzerce (13,9 %)  a mobilní reklama roste o 252 % (čtvrtletní růst mezi Q3 2014 a 2015) stejně jako je zde vidět rychlý růst reklamy na sociálních médiích, v roce 2015 dvojnásobek toho co v roce 2014. Co se podílu internetové reklamy na reklamě celkové týče, tak v roce 2016 by internetová reklama měla dosáhnout 25% podílu.

Není nezajímavé, že v Polsku 89 % inzerentů udává, že využívá k nákupu programatické kanály. V nákupu je 15 % preferuje a dává do nich 60 % rozpočtů. Což se jim podle všeho vyplácí, protože 48 % inzerentů využívajících programatické kanály uvádí, že mají lepší výsledky ve srovnání s tradičními metodami.

Ve Spojených státech internetová reklama vyrostla meziročně o 20,4 % a důvodem silného růstu je reklama na mobilních telefonech. Vidět je to ostatně možné i na finančních výsledcích Facebooku a některých dalších internetových společností.

Největší podíl (v posledním kvartále roku 2015) měla právě mobilní reklama (40 %) a reklama ve vyhledávání z 37 % v roce 2014 klesla na 32 %. Bannerová (display) reklama z 16 % na 12 %, video reklama zůstala na sedmi procentech. V mobilních formátech převládá s 54 % display reklama, 43 % tvoří reklama v mobilním vyhledávání.



  • Připravil: Novosad Jan
  • PC-politika.cz


13.05.2016 14:05 439 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
video infusion
v Bugy a chyby
649 16 zizub
21-01-2018 23:06
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
38 0 Balin50
21-01-2018 11:29
chyby
v PHP - Fusion 9.1
59 0 Balin50
20-01-2018 21:36
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
83 0 Balin50
19-01-2018 17:38
Ban
v PHP - Fusion 9.1
73 0 Balin50
19-01-2018 15:15
fusion 9
v PHP - Fusion 9.0
158 3 Balin50
17-01-2018 09:06
Nejnovější videa
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (239x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí