PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

MasterCard; průzkum, fotbaloví fanoušci

MasterCard; průzkum, fotbaloví fanoušci
Milán - Zraky celé Evropy se obracejí na Milán, kde dnes, 28. května, proběhne finále Ligy mistrů UEFA mezi Realem Madrid a Atléticem Madrid. MasterCard je oficiálním sponzorem a platebním systémem Ligy mistrů UEFA, rovněž je exkluzivním dodavatelem hráčských maskotů. MasterCard při této příležitosti zjišťoval, jak se chovají fanoušci na sociálních sítích.

71 % ČESKÝCH FOTBALOVÝCH FANOUŠKŮ SLEDUJE SVŮJ OBLÍBENÝ KLUB NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Milán - Zraky celé Evropy se obracejí na Milán, kde dnes, 28. května, proběhne finále Ligy mistrů UEFA mezi Realem Madrid a Atléticem Madrid. MasterCard je oficiálním sponzorem a platebním systémem Ligy mistrů UEFA, rovněž je exkluzivním dodavatelem hráčských maskotů. MasterCard při této příležitosti zjišťoval, jak se chovají fanoušci na sociálních sítích.

Facebook je nejpopulárnější sociální sítí mezi fotbalovými fanoušky (63 %)
Více než 69 % fanoušků si přeje wi-fi na stadionech
Fanoušci v Německu jsou na sociálních sítích nejvíce loajální, jen 4 % z nich sledují i další týmy než jen svůj oblíbený
Češi (81%) nikdy nepostují či netweetují, když jsou na zápase na stadionu

Podle výsledků průzkumu podporují svůj klub nejvíce fanoušci ve Španělsku, kde čtvrtina (24 %) lidí napíše čtyři a více postů na sociální média v průběhu zápasu, pokud ho sleduje v televizi, což je skoro dvakrát více než v Itálii (15 %). Jedna třetina Angličanů postuje v průběhu zápasu na stadionu, v Turecku je to naopak 84 %. Češi se při sledování hry sociálním médií téměř nevěnují. 81% z nich říká, že nikdy nepostuje ani netweetuje, když sleduje zápas přímo na stadionu, 60 % ani při sledování v televizi.

Social Fanalytics Report společnosti MasterCard zdůrazňuje, že možnost se propojit s fotbalovými idoly na sociálních sítích má pozitivní vliv na většinu fanoušků (69 %). Nejvíce to oceňují v Turecku (92 %) a Španělsku (86 %). Názor na to, zda mají být hráči na sociálních sítích, je ovšem v rámci Evropy rozdílný – v ČR si to myslí 52 % fanoušků, ve Velké Británii polovina.

Facebook je nejoblíbenější sociální sítí (63 %) pro komunikaci týkající se fotbalu. Nejvyšších čísel dosahuje ve věkové skupině 45 - 54 let. 64 % všech dotázaných fanoušků odpovědělo, že sociální média využívají primárně pro zjišťování novinek ve světě fotbalu.

Další výsledky:
71 % českých fanoušků sleduje svůj oblíbený tým na sociálních sítích
Fotbaloví fanoušci ve Španělsku jsou nejvíce aktivní na sociálních sítích na stadionu, postují průměrně dvakrát za hru
Nejvíce pozitivní fanoušci jsou na Ukrajině, kritiky se naopak nebojí v Turecku a Velké Británii
Italové (42 %) a Španělé (47 %) využívají sociální média ke sledování živých přenosů s komentáři, zatímco Rusové (63 %) a Češi (61 %) raději diskutují s dalšími fanoušky
Fanoušci – muži jsou dvakrát více náchylní než fanynky – ženy k tomu, aby na sociálních sítích sledovali i jiný klub či tým, než je jejich oblíbený

Social Fanalytics Report rovněž zjistil, že 69 % fanoušků by bylo rádo, aby bylo na všech stadionech wi-fi. Poptávka po bezkontaktních platbách je v Evropě stále silnější, 31 % fanoušků by si ji přálo i na stadionech. Více než polovina fanoušků v Turecku (54 %) si chválí, že je tento způsob platby pohodlný. 54 % rumunských fanoušků a 44 % těch českých upřednostňuje zavedení bezkontaktních platebních bran pro nákup lístků.

Gianluigi Buffon, ambasador MasterCard pro Ligu mistrů UEFA, říká: „Měl jsem možnost hrát fotbal více než dvacet let a je skvělé sledovat, jaký vliv mají na tento sport právě sociální média. Vtahují fanoušky ještě více do hry a pro nás jsou způsobem, jak jim být ještě blíž, a to i na osobní rovině.“

„Fotbal je v České republice velmi populární. Fanoušci jsou ochotní utratit za podporu svého týmu hodně peněz, třeba na permanentkách či merchandisingu. Skupiny fanoušků se jistě také letos vypraví na finále Ligy mistrů a tisíce ho budou sledovat v televizi,“ říká Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard pro ČR, SR a Rakousko, „Češi jsou velmi technologicky zdatní, ale z výsledků je vidět, že si svoji oblíbenou hru raději užívají bez sociálních médií. Vše diskutují s přáteli až po jejím skončení.“

Social Fanalytics Report byl realizován pro MasterCard společností Mortar na 5 000 respondentech v 16 evropských zemích: Velká Británie, Německo, Španělsko, Francie, Nizozemí, Itálie, Turecko, Rusko, Švédsko, Portugalsko, Řecko, Ukrajina, Rumunsko, Izrael, Polsko a Česká republika.

Update 29.05.2016 - 08:234
Real Madrid - Atlético 1:1, 5:3 na penalty
Ronaldo pečetil v penaltovém rozstřelu jedenáctý triumf Realu v Lize mistrů.



  • Připravila: Dlabáčková Barbora
  • PC-politika.cz


28.05.2016 12:05 455 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Blog
v PHP - Fusion 9.1
20 2 Balin50
23-01-2018 20:03
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
88 2 Balin50
23-01-2018 19:00
Ban
v PHP - Fusion 9.1
98 2 Balin50
23-01-2018 18:58
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
117 2 Balin50
23-01-2018 18:55
video infusion
v Bugy a chyby
696 17 RobiNN
23-01-2018 18:08
chyby
v PHP - Fusion 9.1
85 1 RobiNN
23-01-2018 17:54
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (255x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí