PHP-Fusion
PHP-Fusion je lehký open source redakční systém (CMS) napsaný v PHP. PHP-Fusion využívá databázi MySQL na ukládání obsahu vašich stránek a obsahuje jednoduchý, ale komplexní a kompletní administrativní systém na správu vašich stránek. PHP-Fusion obsahuje nejběžnější funkce, které byste očekávali v mnoha dalších CMS systémech.
Icon Aktuální verze: 9.0 - 27.4. 2017
Stáhnout
Language Překlad
Stáhnout

Technologie

Kampaň RTB House pro slovenské O2 zvedla proklikovost na 0,35 procenta

Pro společnost O2 Slovakia RTB House spolu s B2B GROUP navrhla a realizovala kampaň, která zvedla míru proklikovosti na 0,35 %. Společnost RTB House spolupracuje od ledna minulého roku s telekomunikační firmou O2 Slovakia a její výkonnostní agenturou B2B Group.

Pro společnost O2 Slovakia RTB House spolu s B2B GROUP navrhla a realizovala kampaň, která zvedla míru proklikovosti na 0,35 %. Společnost RTB House spolupracuje od ledna minulého roku s telekomunikační firmou O2 Slovakia a její výkonnostní agenturou B2B Group.

Kampaň RTB House pro společnost O2 Slovakia

Technologie od RTB House umožňují jakémukoliv on-line obchodu, značce nebo výrobci spustit jemu přizpůsobené kampaně, které poskytují personalizovaný obsah jeho zákazníkům a to vše v reálném čase. Od začátku spolupráce do listopadu loňského roku počet zobrazovaných bannerů dosáhl až 5 500 000 měsíčně.

Telekomunikační průmysl je vysoce konkurenčním prostředím a mohou zde uspět jenom ti, kterým se daří udržet trvalou a konzistentní image značky. RTB House a B2B Group se proto v kampani pro O2 zaměřily nejen na uživatele s vysokou pravděpodobností konverze, ale také na ty, kteří jsou na webu “jen na návštěvě”. Investice do budování silného vztahu s těmito zákazníky se vyplatí v dlouhodobém horizontu. Klíčovou roli v úspěchu celé kampaně sehrála také společnost B2B Group, specialista na vyhledávače a výkonnostní marketing, která zajišťovala chod marketingové strategie.

Realizovaná kampaň je optimalizována tak, aby poskytla dostatečný objem návštěvnosti webu a zároveň naplnila určitý stupeň konvertibility. Díky tomu může klient úspěšně ovládat oba prodejní kanály - offline (poháněný návštěvníky webu) a online. RTB House v kampani pro O2 Slovakia cílila na uživatele podle jejich potenciálu nákupu. Uživatelé byli rozděleni do tří segmentů - návštěvníci, uživatelé se zbožím v košíku a ti, co už si něco koupili. Tomu byly přizpůsobeny použité bannery a celkové retargetingové strategie. Cílení na každý segment zvlášť pomohlo efektivnímu využití rozpočtu klienta k dosažení co nejlepšího výkonu.

“V O2 Slovakia se soustředíme jak na zákazníky, kteří nakupují online, tak i na ty, kteří si na internetu jen zjišťují informace o produktu, ale nákup většinou provádějí v kamenné prodejně. Pro tyto dvě skupiny je nejdůležitější široké spektrum informací o plánech a případných možnostech. Toto se v remarketingových kampaních RTB House podařilo naplnit. 61,5 % výsledných konverzí byly nákupy telefonních tarifů, zbytek se odrazil v nákupu samotných zařízení (telefony 36 %, tablety 2,5 %),” říká Anna Olvecká, online strategist z B2B Group.





  • Připravila: Čermáková Eliška
  • PC-politika.cz
  • Zdroj: RTB House


27.06.2016 07:31 243 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Host
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
ban užívateľa
v PHP - Fusion 9.1
10 0 Balin50
21-01-2018 11:29
video infusion
v Bugy a chyby
599 15 infoadmin
21-01-2018 07:21
chyby
v PHP - Fusion 9.1
40 0 Balin50
20-01-2018 21:36
Fotogaléria
v PHP - Fusion 9.1
62 0 Balin50
19-01-2018 17:38
Ban
v PHP - Fusion 9.1
53 0 Balin50
19-01-2018 15:15
fusion 9
v PHP - Fusion 9.0
143 3 Balin50
17-01-2018 09:06
Nejnovější videa
Přihlásit se
Ještě nejste členem? Klikněte zde zaregistrovat se.
TECHNOLOGIE
Nejčtenější
7 dnů 14 dnů 30 dnů
>Jak to žije (13); rok 2018 (225x)

ZAJÍMAVÉ ODKAZY

Ubytování v apartmánech v Praze

SMS zdarma do všesch sítí