PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
GitHub
Přidejte kódy
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Technologie

Kampaň RTB House pro slovenské O2 zvedla proklikovost na 0,35 procenta

Pro společnost O2 Slovakia RTB House spolu s B2B GROUP navrhla a realizovala kampaň, která zvedla míru proklikovosti na 0,35 %. Společnost RTB House spolupracuje od ledna minulého roku s telekomunikační firmou O2 Slovakia a její výkonnostní agenturou B2B Group.

Pro společnost O2 Slovakia RTB House spolu s B2B GROUP navrhla a realizovala kampaň, která zvedla míru proklikovosti na 0,35 %. Společnost RTB House spolupracuje od ledna minulého roku s telekomunikační firmou O2 Slovakia a její výkonnostní agenturou B2B Group.

Kampaň RTB House pro společnost O2 Slovakia

Technologie od RTB House umožňují jakémukoliv on-line obchodu, značce nebo výrobci spustit jemu přizpůsobené kampaně, které poskytují personalizovaný obsah jeho zákazníkům a to vše v reálném čase. Od začátku spolupráce do listopadu loňského roku počet zobrazovaných bannerů dosáhl až 5 500 000 měsíčně.

Telekomunikační průmysl je vysoce konkurenčním prostředím a mohou zde uspět jenom ti, kterým se daří udržet trvalou a konzistentní image značky. RTB House a B2B Group se proto v kampani pro O2 zaměřily nejen na uživatele s vysokou pravděpodobností konverze, ale také na ty, kteří jsou na webu “jen na návštěvě”. Investice do budování silného vztahu s těmito zákazníky se vyplatí v dlouhodobém horizontu. Klíčovou roli v úspěchu celé kampaně sehrála také společnost B2B Group, specialista na vyhledávače a výkonnostní marketing, která zajišťovala chod marketingové strategie.

Realizovaná kampaň je optimalizována tak, aby poskytla dostatečný objem návštěvnosti webu a zároveň naplnila určitý stupeň konvertibility. Díky tomu může klient úspěšně ovládat oba prodejní kanály - offline (poháněný návštěvníky webu) a online. RTB House v kampani pro O2 Slovakia cílila na uživatele podle jejich potenciálu nákupu. Uživatelé byli rozděleni do tří segmentů - návštěvníci, uživatelé se zbožím v košíku a ti, co už si něco koupili. Tomu byly přizpůsobeny použité bannery a celkové retargetingové strategie. Cílení na každý segment zvlášť pomohlo efektivnímu využití rozpočtu klienta k dosažení co nejlepšího výkonu.

“V O2 Slovakia se soustředíme jak na zákazníky, kteří nakupují online, tak i na ty, kteří si na internetu jen zjišťují informace o produktu, ale nákup většinou provádějí v kamenné prodejně. Pro tyto dvě skupiny je nejdůležitější široké spektrum informací o plánech a případných možnostech. Toto se v remarketingových kampaních RTB House podařilo naplnit. 61,5 % výsledných konverzí byly nákupy telefonních tarifů, zbytek se odrazil v nákupu samotných zařízení (telefony 36 %, tablety 2,5 %),” říká Anna Olvecká, online strategist z B2B Group.





  • Připravila: Čermáková Eliška
  • PC-politika.cz
  • Zdroj: RTB House


27.06.2016 08:31 295 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
obrázky v news
v PHP - Fusion 9.0.3
25 0 Balin50
21-05-2018 12:12
Gist
v Administrace obsahu
68 2 Kvido
19-05-2018 07:12
Token
v PHP - Fusion 9.0.3
77 2 Balin50
18-05-2018 12:52
Chyba - DatabaseSetup.inc
v PHP - Fusion 9.0.3
61 3 RobiNN
17-05-2018 17:46
tagy vo fóre
v PHP - Fusion 9.0.3
51 0 Balin50
16-05-2018 19:42
Code v news [Vyřešeno]
v PHP - Fusion 9.0.3
93 5 RobiNN
16-05-2018 18:52