Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Kampaň RTB House pro slovenské O2 zvedla proklikovost na 0,35 procenta

Pro společnost O2 Slovakia RTB House spolu s B2B GROUP navrhla a realizovala kampaň, která zvedla míru proklikovosti na 0,35 %. Společnost RTB House spolupracuje od ledna minulého roku s telekomunikační firmou O2 Slovakia a její výkonnostní agenturou B2B Group.

Pro společnost O2 Slovakia RTB House spolu s B2B GROUP navrhla a realizovala kampaň, která zvedla míru proklikovosti na 0,35 %. Společnost RTB House spolupracuje od ledna minulého roku s telekomunikační firmou O2 Slovakia a její výkonnostní agenturou B2B Group.

Kampaň RTB House pro společnost O2 Slovakia

Technologie od RTB House umožňují jakémukoliv on-line obchodu, značce nebo výrobci spustit jemu přizpůsobené kampaně, které poskytují personalizovaný obsah jeho zákazníkům a to vše v reálném čase. Od začátku spolupráce do listopadu loňského roku počet zobrazovaných bannerů dosáhl až 5 500 000 měsíčně.

Telekomunikační průmysl je vysoce konkurenčním prostředím a mohou zde uspět jenom ti, kterým se daří udržet trvalou a konzistentní image značky. RTB House a B2B Group se proto v kampani pro O2 zaměřily nejen na uživatele s vysokou pravděpodobností konverze, ale také na ty, kteří jsou na webu “jen na návštěvě”. Investice do budování silného vztahu s těmito zákazníky se vyplatí v dlouhodobém horizontu. Klíčovou roli v úspěchu celé kampaně sehrála také společnost B2B Group, specialista na vyhledávače a výkonnostní marketing, která zajišťovala chod marketingové strategie.

Realizovaná kampaň je optimalizována tak, aby poskytla dostatečný objem návštěvnosti webu a zároveň naplnila určitý stupeň konvertibility. Díky tomu může klient úspěšně ovládat oba prodejní kanály - offline (poháněný návštěvníky webu) a online. RTB House v kampani pro O2 Slovakia cílila na uživatele podle jejich potenciálu nákupu. Uživatelé byli rozděleni do tří segmentů - návštěvníci, uživatelé se zbožím v košíku a ti, co už si něco koupili. Tomu byly přizpůsobeny použité bannery a celkové retargetingové strategie. Cílení na každý segment zvlášť pomohlo efektivnímu využití rozpočtu klienta k dosažení co nejlepšího výkonu.

“V O2 Slovakia se soustředíme jak na zákazníky, kteří nakupují online, tak i na ty, kteří si na internetu jen zjišťují informace o produktu, ale nákup většinou provádějí v kamenné prodejně. Pro tyto dvě skupiny je nejdůležitější široké spektrum informací o plánech a případných možnostech. Toto se v remarketingových kampaních RTB House podařilo naplnit. 61,5 % výsledných konverzí byly nákupy telefonních tarifů, zbytek se odrazil v nákupu samotných zařízení (telefony 36 %, tablety 2,5 %),” říká Anna Olvecká, online strategist z B2B Group.





  • Připravila: Čermáková Eliška
  • PC-politika.cz
  • Zdroj: RTB House

  • !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');

Kvido 27.06.2016 07:31 370 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Stránka bola aktualizovaná na 9.03.00
v Obecná diskuse
28 0 RobiNN
16-02-2019 13:24
FAQ
v PHP-Fusion 9
371 4 Balin50
12-02-2019 09:55
Vlastný panel - editacia
v Administrace obsahu
143 0 Balin50
12-02-2019 09:52
Zoznam členov
v PHP-Fusion 9
366 3 RobiNN
11-02-2019 23:05
Fórum - nové vlákno
v Administrace obsahu
173 1 RobiNN
11-02-2019 23:00
Panely
v PHP-Fusion 9
302 6 RobiNN
10-02-2019 20:27
Tvorba obsahu - Vlastní stránka
v PHP-Fusion 9
418 8 RobiNN
10-02-2019 20:23