Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.03.00
Překlad CZ/SK
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Novinky

Online Brand Booster propaguje netradičně výstavy, kongresy...

Praha - V České republice se denně uskuteční několik stovek promočních akcí a různých druhů eventů. Na tuto situaci reaguje nová služba Online Brand Booster, která umožňuje velmi jednoduchým způsobem akci zpropagovat, a to jak v místě jejího konání, tak v online světě.

Praha - V České republice se denně uskuteční několik stovek promočních akcí a různých druhů eventů. Na tuto situaci reaguje nová služba Online Brand Booster, která umožňuje velmi jednoduchým způsobem akci zpropagovat, a to jak v místě jejího konání, tak v online světě.

Menší a střední eventy tak odmažou významnou konkurenční výhodu těch velkých, o které se starají celé marketingové týmy a na jejichž propagaci a zviditelnění jsou vyčleněny nemalé rozpočty. Služba umožňuje pořadatelům sales promotion, ochutnávek, společenských, kulturních a vzdělávacích akcí, výstav, kongresů či roadshow přímo na místě interakci se sociálními sítěmi v reálném čase a na velkém displeji. Návštěvníci přitom na akci nezapomenou, a to díky jedinečnému stylovému dárku. „Dlouho jsme přemýšleli, jak pro naše klienty snadno a efektivně zviditelnit eventy. Potom jsme přišli na geniálně jednoduchou myšlenku – vtáhneme je do hry a učiníme z nich aktéry, kteří jsou její součástí a povědomí o ní tvoří oni sami. Tak se zrodila služba Online Brand Booster,“ řekl Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu.

Služba pracuje se dvěma nástroji. První využívá amerického start-upu Enplug. Jde o zajímavou a netradiční specialitu, tzv. sociální billboard. Umožní zapojit návštěvníky akce do děje, přičemž využívá sílu a moc, kterou v dnešní době mají sociální sítě – ať už jde o Facebook, Instagram, Twitter či Foursquare/Swarm. Pro interakci se používá obrazovka, na niž jsou zobrazovány příspěvky ze sociálních sítí spojené se značkou prostřednictvím účtů nebo hashtagů. Vytváří tak na akci živý marketingový a komunikační kanál, jehož prostřednictvím lze zobrazovat různá videa, organizační pokyny, programy akce či promovat další události společně s živým proudem příspěvků ze sociálních sítí.

Druhým nástrojem je Instapták – zařízení, umožňující okamžitý tisk fotografií. Na akci se objevuje v podobě totemu, takže ho nelze přehlédnout. Návštěvníci sdílející své fotografie na sociální sítě určitým vybraným hashtagem a během několika sekund získají unikátní upomínkový dárek. Fotografie se totiž po odeslání na sociální síť objeví v papírové podobě v tomto zařízení. Jak na samotný totem, tak vytisknuté fotografie lze volitelně umístit další informace, jako jsou slevové kupony či kontaktní údaje, a tak se zařízení stává skvělým marketingovým nástrojem šířícím povědomí o akci. Během hodiny je takto možné pořídit 180 fotografií s hashtagem.

Firmy, které využijí službu Online Brand Booster, získají možnost rozhýbat jakýkoli venkovní či vnitřní event, zapojí návštěvníky tím, že jim umožní sdílet v reálném čase jejich fotky a komentáře, které uvidí na obrazovce nebo si je jako suvenýr odnesou domů – každého přece potěší milá pozornost. Díky tomu lze navíc zvýšit viditelnost (reach) a zapojení zákazníků (engagement) na sociálních sítích o víc jak 500 %. Oba nástroje přitom mohu fungovat dohromady, nebo zvlášť. „Odkazy na značku sdílené zákazníky na sociálních sítích působí multiplikačně na jejich kontakty, přátele a známé, což několikanásobně zvyšuje viditelnost a vnímání značky na trhu u potenciálních nových zákazníků. Doporučení známých je totiž nejlepší reklamou na podporu prodeje,“ dodal Krčmář.

Přínosy služby Online Brand Booster:

• zvyšuje dosah akce – 10 návštěvníků osloví 10 000 lidí;
• oživí a odliší akci;
• aktivuje a podpoří značku;
• angažuje zákazníky a přemění je na brand ambasadory;
• zajistí růst počtu fanoušků na sociálních sítích.




  • Připravil: Gregor Pavel
  • PC-politika.cz
  • Stupeň znalosti - expert

  • !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+'://platform.twitter.com/widgets.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document, 'script', 'twitter-wjs');

Kvido 26.07.2016 15:15 648 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
verze 8 administrace
v Administrace obsahu
29 2 chopper
24-05-2019 20:17
Vodoznak
v Administrace obsahu
36 0 Balin50
22-05-2019 17:20
Súkromná správa
v Administrace obsahu
61 2 Balin50
21-05-2019 14:44
Na Stiahnutie
v Administrace systému
66 2 RobiNN
21-05-2019 14:09
SQL injection a XSS
v Pomoc
82 2 Bujcek
18-05-2019 19:27
Po aktivovani https stranka nefunguje
v Bugy a chyby
8359 5 RobiNN
06-05-2019 21:50
Úprava věcí v php fusion
v Obecná diskuse
373 1 RobiNN
06-05-2019 21:40
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.