PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
GitHub
Přidejte kódy
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Technologie

Identifikace lidí na webu

Identifikace lidí na webu
Praha - Leady, B2B platforma, z portfolia nástrojů Imper pro identifikaci návštěvníků webu, představila svoji druhou vývojovou generaci. Nejzásadnější novinkou je kromě vylepšeného uživatelského prostředí možnost přesné identifikace konkrétních návštěvníků webových stránek. Rozšíření funguje v propojení s oblíbenými newsletterovými systémy. Imper tak postupuje v naplňování vize „Obchod 2.0", jejímž cílem je zefektivnit nejzásadnější kontextové obchodní procesy prostřednictvím big data analýz.

Nová generace Leady identifikuje konkrétní uživatele včetně historie přístupů

Leady 2.0 funguje s oblíbenými systémy jako MailChimp, Ecomail a rychle přibývají další. Nová funkce výrazně zjednodušuje upsell i crossell aktivity a zároveň zásadně pomáhá při accountingu. Podává přehledné informace o zákaznických aktivitách – tedy nejenom o přečtených newsletterech a času stráveném na stránkách na základě prokliků newsletteru, ale hlavně o samostatných přístupech uživatelů na web dodavatele. V kombinaci s dalšími nástroji Imperu, kterými jsou především Merk a Monitora, dodá i podrobné obchodně-ekonomické údaje včetně aktuálních kontaktů nebo uvede dané osobnosti do businessového kontextu prostřednictvím mediální analýzy.

„Snažíme se posouvat hranice využívání big data v obchodu. Nová generace Leady poprvé vylepšuje rozlišovací schopnost analýzy přístupů na stránky na konkrétní osoby včetně jednoduchého přehledu jejich uživatelského chování," uvádí Tomáš Berger, CEO Imper. „Jako první přinášíme jednoduše vizualizovanou a ihned použitelnou vazbu mezi newsletterovými rozesílkami a následným chováním příjemců na webových stránkách. Doposud anonymní informace o přístupech interpretujeme tak, aby na jejich základě byla možná jasná a přesně cílená obchodní akce.“

Podle prvních testů, do kterých se zapojili vybraní klienti předchozí verze nástroje Leady, zvedá nástroj efektivitu obchodních kroků 3–5×. To odpovídá vizi Imperu „Obchod 2.0“, která se snaží zefektivňovat obchodní aktivity poskytováním maximálního množství relevantních kontextových informací. Díky tomu je možné volit obchodní postupy podle skutečných potřeb zákazníků a výrazným způsobem zkrátit dobu obchodního procesu.

O společnosti Imper CZ
Společnost Imper CZ s.r.o. je IT společnost založená v roce 2009. Za svou krátkou historii vyvinula a spustila řadu služeb, jejichž společným jmenovatelem jsou chytrá data a další práce
s nimi. Portfolio společnosti sestává ze služeb Monitora – online nástroje pro monitoring médií podle klíčových slov; Leady – identifikace firemních návštěvníků webových prezentací; a Merk – online unikátní databáze firem a živnostníků v ČR.
Imper CZ s.r.o. se může chlubit referencemi zasahujícími do široké škály oborů. Její služby využívají společnosti jako CBRE Global Investors Czech Republic, COPY GENERAL, Komerční banka, HEWLETT-PACKARD, České radiokomunikace, H1, Grafton Recruitment, Oracle Czech, Seznam.cz, ČEZ, Transparency Inrternational a mnoho dalších.



  • Připravili: Bělohoubková Lenka, Řezáč Jan
  • PC-politika.cz
  • Stupeň znalosti - expert


28.08.2016 18:22 206 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
obrázky v news
v PHP - Fusion 9.0.3
10 0 Balin50
21-05-2018 12:12
Gist
v Administrace obsahu
58 2 Kvido
19-05-2018 07:12
Token
v PHP - Fusion 9.0.3
67 2 Balin50
18-05-2018 12:52
Chyba - DatabaseSetup.inc
v PHP - Fusion 9.0.3
57 3 RobiNN
17-05-2018 17:46
tagy vo fóre
v PHP - Fusion 9.0.3
48 0 Balin50
16-05-2018 19:42
Code v news [Vyřešeno]
v PHP - Fusion 9.0.3
87 5 RobiNN
16-05-2018 18:52