PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
GitHub
Přidejte kódy
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný
Demo
Testovat PHP-Fusion

Technologie

AITOM; jak na vizuální obsah sociálních sítí

AITOM; jak na vizuální obsah sociálních sítí
30. 04. 2017 - Digitální agentura AITOM, která se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, na svém blogu zveřejnila článek zabývající se vizuálním obsahem na sociálních sítích. Autor v něm poukazuje na to, že vizuální obsah je v moderním marketingu jedním ze základních stavebních kamenů úspěšného podnikání.

Článek se zabývá správným využíváním vizuálů a jejich důležitostí pro marketing firmy jako takový. Obsahuje výčet nejúspěšnějších typů vizuálů podle marketérů i správný postup při vytváření infografiky - jaké písmo zvolit a jak infografiku sladit. Text využívá data a infografiku agentury Venngage.

Vizuální obsah je v moderním marketingu jeden ze základních stavebních kamenů. Jak s ním pracovat, aby vám zvyšoval návštěvnost a dosah příspěvků na sociálních sítích?

Proč byste se měli soustředit na vizuální obsah?

Vizuální obsah a infografiky jsou obrovským trendem. Není to ale jen buzzword marketérů. Vizuály milují i zákazníci. Například na Twitteru mají příspěvky s obrázkem o 150 % více retweetů.

Agentura Venngage se zeptala více než 300 marketérů, jak loni pracovali s obrázky a vizuálními materiály obecně:

Vizuální obsah zažil oproti roku 2015 velká boom – o 130 %. Více než polovina marketérů používá nějaký vizuální materiál takřka v každém sdělení.
60 % považuje vizuály za nezbytnou součást marketingové strategie
57 % utratí za vizuály čtvrtinu a více rozpočtu na marketingu.

Jaký vizuální obsah je podle marketérů nejúspěšnější?

Statistiky považovaly za úspěch obsah, který dosáhl nejvyšší míry zapojení uživatelů. Jaký obsah z tohoto seznamu používáte vy?

Infografiky a originální obsah (41 %)
Grafy a vizualizovaná data (26 %)
Video (20 %)
Fotografie z fotobank (8 %)

Čísla mluví jasně: má smysl se věnovat autorskému obsahu. Pro porovnání nejpoužívanější obsah jsou fotografie z fotobank a infografiky. Infografiky mohou být věcné třeba v případových studiích nebo zábavné. Třeba infografika o cestování AITOMáků sice nesouvisí s vývojem webů, ale naši fanoušci na Facebooku hrozně bavila.

Vyberte si data, která jsou zajímavá, vyberte vhodné téma a zkuste si, jak bude infografika fungovat vám.

Triky grafika, aby to infografice slušelo:

1. Držte se jeden typ fontu

Existují tři základní rodiny písma: patkové, bezpatkové a displejová. S každým se pracuje trochu jinak. Zvolte si písmo, které reflektuje vaše téma. Patková a bezpatková se hodí na vážná témata, displejové fonty jsou kreativnější a hodí se spíše na odlehčení.

Patková písmaBezpatková písmaKreativní písma

Vyberte si jednu rodinu a té se držte. Můžete využít i více fontů z jedné rodiny, ale v jednoduchosti je krása.

2. Slaďte celou infografiku

Slaďte celkovou šablony, písmo, ikony. Ideálně si předem vytvořte paletu – jakýsi osobní manuál. Udržíte si tak s jistotou stejný styl během práce.

Zábavná infografika o služební cestě Profesionální o technologiích

3. Zvolte kontrastní barvy

Infografika se často sdílí jako obrázky. Musí být tedy čitelná i při nižším rozlišení.



Galerie

Kvido 30.04.2017 15:00 404 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
chyba menu v paneli
v PHP - Fusion 9.0.3
35 1 Kvido
26-05-2018 17:53
obrázky v news
v PHP - Fusion 9.0.3
79 2 Balin50
24-05-2018 13:40
Gist
v Administrace obsahu
95 2 Kvido
19-05-2018 07:12
Token
v PHP - Fusion 9.0.3
102 2 Balin50
18-05-2018 12:52
Chyba - DatabaseSetup.inc
v PHP - Fusion 9.0.3
80 3 RobiNN
17-05-2018 17:46
tagy vo fóre
v PHP - Fusion 9.0.3
67 0 Balin50
16-05-2018 19:42