PHP min. 5.6.8MySQL min. 5.1Apache min. 2.0
PHP-Fusion 9 Jádro
v9.0
Český překlad
Pravidelně aktualizovaný

Technologie

Druhá česká Salesforce certifikace

Druhá česká Salesforce certifikace
Druhá česká Salesforce certifikace pro implementaci systému řízení služeb poskytovaných v terénu jde do blue-infinity

Teprve druhý člověk v České republice získal od Salesforce oficiální certifikaci pro zavádění CRM modulu pro firmy, které mají techniky v terénu. Je jím Michal Baranec z blue-infinity. Americký poskytovatel toto cloudové řešení nabízí již třetím rokem, ale až nyní jsou v Česku odborníci, kteří dokáží jeho potenciálu pro zákazníka využít na maximum. I v rámci mezinárodní skupiny blue-infinity, která je v ČR a SR Salesforce partnerem roku 2017, se jedná teprve o třetí certifikaci.

„Naše zaměstnance podporujeme v tom, aby se neustále vzdělávali a sledovali nejnovější trendy. Je to jediná cesta, jak zůstat na vrcholu,“ vysvětluje Daniel Urminský, ředitel české pobočky blue-infinity Linked by isobar.
“Aktuálně zavádíme CRM a jeho jednotlivé komponenty, včetně systému služeb poskytovaných v terénu (tzv. Field Service Lightning) u evropského dodavatele energií. Naším úkolem je nastavit modul pro řízení systému práce v terénu od Salesforce tak, aby dokázal plně automatizovat proces instalací, údržby a oprav, které poskytuje externí dodavatel,” říká Daniel Urminský.
Blue-infinity implementuje CRM systémy ve společnostech všech velikostí. Má za sebou úspěšné realizace pro české i mezinárodní společnosti.

blue-infinity Linked by isobar
Společnost blue-infinity Linked by isobar působí v České republice od roku 2012. Od roku 2017 je součástí mezinárodní mediální skupiny Dentsu Aegis s více než 45 tisíci experty ve 145 zemích světa. Za dobu své existence realizovala stovky projektů v oblasti digitalizace firem všech velikostí. Specializuje se na cloudová řešení a implementaci systémů CRM, marketingová řešení, systémové integrace, ERP, e-commerce, big data a zakázkový vývoj softwaru.
CRM – Customer Relationship Management
CRM se stalo v roce 2017 největším softwarovým trhem. Data o zákaznících jsou nejhodnotnějším vlastnictvím všech společností, a proto firmy dbají na co nejsprávnější a nejaktuálnější data v informačních systémech. CRM je klíčové místo, kde se tato data scházejí a aktualizují. Při propojení více firemních procesů získávají společnosti informace o každém zákazníkovi ze všech úhlů pohledu (obchodní informace, marketingové informace, data ze sociálních sítí, informace ze zákaznické podpory). Tato data následně, při správném využití, slouží pro optimalizaci služeb, snížení nákladů a zvýšení zisku společnosti. Dobře implementovaný systém pomáhá zaměstnancům pochopit jejich zodpovědnosti a hlídá i plnění jejich úkolů, automatizuje personalizovaný systém komunikace se zákazníkem a slouží také managementu jako ideální reportingový nástroj.
Připravila: Jana Šilarová

Galerie

Kvido 16.08.2018 09:35 494 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře byly zveřejněny.
Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
Novinky - video
v Administrace obsahu
93 7 Balin50
18-10-2018 09:38
Instalace na Ubuntu serveru
v PHP-Fusion 9.0
143 8 grootcz
11-10-2018 19:27
PHP 7 čeština
v PHP-Fusion 7
217 1 Kvido
28-09-2018 13:46
Vývoj - ako pokračuje
v PHP-Fusion 9.0.3
229 2 RobiNN
23-09-2018 13:37
FAQ chyba
v Administrace obsahu
160 1 RobiNN
23-09-2018 13:35
Blogs na HP [Vyřešeno]
v PHP-Fusion 9.0
211 2 Kvido
15-09-2018 17:12
Tenisový portál [Vyřešeno]
v Obecná diskuse
324 3 jany
08-09-2018 08:06
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Shoutbox
Chcete-li odeslat zprávu, musíte se přihlásit.
Nebyly odeslány žádné zprávy.