Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.

Novinky

Cisco; nové funkce pro kontaktní centra

Cisco; nové funkce pro kontaktní centra
Praha, 28. září 2019 – V rámci konání 10. ročníku Cisco Contact Center Summitu, představila společnost Cisco inovace ve svém portfoliu kontaktních center. Zároveň oznámila, že hodlá využít nedávných akvizic společností Accompany, Voicea a CloudCherry, které se zabývají umělou inteligencí, k vybudování kontaktních center příští generace. Ta tak budou schopna používat umělou inteligenci a strojové učení k prohloubení vztahů mezi lidmi a organizacemi.

Cisco představilo nové funkce pro kontaktní centra. Díky nedávným akvizicím budou brzy využívat umělou inteligenci a strojové učení

Společnost Cisco ve svém řešení Webex Contact Center provedla inovace s cílem zlepšit operátorské a zákaznické zkušenosti a zjednodušit správu platformy Webex. Nové funkce Cisco Webex Contact Center představují další krok ve snaze zajistit maximálně osobní zákaznickou zkušenost, což v konečném důsledku podporuje loajalitu zákazníků. Mezi tyto funkce patří:

Integrace cloudového systému Webex Calling: Složitost přesměrování hovoru ke správnému operátorovi je stále obrovskou výzvou kontaktních center a integrace volání třetích stran je výzvou ještě větší. Kvalita hovorů často strádá, hovory se dokonce i přerušují, zatímco náklady obecně rostou. Integrace funkce Webex Calling s Webex Contact Center tento problém řeší přímo a zajišťuje tak kvalitnější hovory za nižší cenu. V kombinaci se zjednodušenými nákupními a implementačními modely, nabízí Cisco cloudové řešení pro jedinečnou komunikaci mezi operátory a zákazníky.

Zvýšená škálovatelnost: Kontaktní centra potřebují flexibilní cloudová řešení, která lze bez námahy škálovat podle zákaznických požadavků. Webex Contact Center podporuje až 3 000 operátorů na klienta s neomezeným počtem klientů na systém. Umožňuje tak flexibilně škálovat obchodní požadavky a optimalizovat zdroje i celkový výkon.

Vylepšené prostředí pro komunikaci: Při používání platformy Webex Teams jsou nyní k dispozici nové funkce pro efektivnější komunikaci mezi operátory a zákazníky. Mezi tyto funkce patří jednoduché vytváření chatovacích bublin, integrace s virtuálními robotickými asistenty zákazníka, okamžité přepnutí probíhajícího chatu na telefonní hovor nebo video chat a e-mailové funkce out of the box pro zákazníky, kteří užívají Gmail a Office365.

Vylepšené uživatelské rozhraní pro operátory: 74 % vedoucích pracovníků kontaktního centra se domnívá, že operátorské zkušenosti mají zásadní dopad na zkušenosti zákaznické. Z tohoto důvodu přepracovala společnost Cisco desktop operátorů Webex Contact Center tak, aby vytvořila pozitivnější prostředí, které zvyšuje jejich produktivitu. Nové uživatelské rozhraní umožňuje operátorům přirozeněji komunikovat se zákazníky a jednodušeji se sžít s produkty Webex.

Jednoduchá ovladatelnost: Díky integraci do platformy Webex může být Webex Contact Center snadno spravováno prostřednictvím ovládacího centra platformy a také ze všech ostatních produktů Webex.

Připravil:
Jaroslav Tík
mediální zástupce
Madison PA
Oficiální česká podpora pro PHP-Fusion

Galerie

Image #591
Kvido 28.10.2019 08:04 636 0 komentářů

0 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • Žádné komentáře nebyly zveřejněny.

Nejnovější témata fóra
  Vlákno Zobrazení Odpovědi Poslední příspěvek
RSS, v rozbalovací páse vlevo
v PHP-Fusion 9
178 11 Balin50
03-12-2019 11:50
Galéria-watermark-prklad
v PHP-Fusion 9
109 6 Balin50
29-11-2019 18:28
RSS panel na stránky
v PHP-Fusion 9
144 14 Balin50
26-11-2019 18:08
ALT u obrázků v Novinky a Blog
v Administrace obsahu
298 6 RobiNN
16-11-2019 12:21
News - zdielane
v PHP-Fusion 9
203 0 Balin50
13-11-2019 13:59
Fórum
v Administrace nastavení
839 10 Balin50
11-11-2019 08:42
Formátovanie textu
v Administrace obsahu
286 4 Balin50
10-11-2019 10:19
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.